אסון בנס ציונה: פעוטה כבת שנה מתה בפעוטון

טרגדיה בנס ציונה: פעוטה כבת שנה מתה בגן ילדים בעיר לאחר שאיבדה את הכרתה. כוחות ההצלה שהוזעקו למקום ניסו לבצע בה החייאה, אך לאחר מאמצים רבים נאלצו לקבוע את מותה (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום ארכיון: FLASH90)

טרגדיה קשה בנס ציונה: פעוטה כבת שנה מתה היום (ראשון) בגן ילדים בעיר לאחר שאיבדה את הכרתה מסיבה שטרם ברורה. סמוך לשעה 15:00 הבחינו הגננות בגן בפעוטה שאיבדה את הכרתה והזעיקו מיד את כוחות ההצלה.

החובשים שהגיעו למקום העניקו לפעוטה טיפול רפואי ראשוני בזירה וניסו לבצע בה החייאה, אך לבסוף נאלצו לקבוע את מותה. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע.

מחקירה ראשונית עולה כי בשעות הבוקר לא חשה הפעוטה בטוב והגננת קראה לאמה לבוא ולאסוף את בתה, אך מאחר והאם לא יכלה לאסוף את בתה, היא הושכבה לשנת צהריים. כשהאם הגיעה, כמה שעות מאוחר יותר, נמצאה הילדה ללא דופק וללא נשימה.

פאראמדיקית מד"א ליטל כ"ץ שהגיעה למקום סיפרה: "כשהגענו למקום הובילו אותנו לאחד החדרים שם הגננות החלו בביצוע פעולות החייאה בסיסיות בתדרוך טלפוני של מוקד מד"א, סיפרו לנו שהפעוטה נמצאה מחוסרת הכרה במיטה. יחד עם כוננים של מד"א ביצענו בפעוטה פעולות החייאה מתקדמות וממושכות אך לצערנו נאלצנו לקבוע את מותה".

יאיר ביזונר מתנדב באיחוד הצלה סיפר: "הפעוטה איבדה את ההכרה במהלך שנת הצהריים בפעוטון. יחד עם פרמדיק איחוד הצלה ומתנדבי יחידת האופנועים של איחוד הצלה ביצענו בה פעולות החייאה מתקדמות וממושכות אך למרבה הצער נקבע מותה בתום פעולות ההחייאה. נסיבות המקרה בבדיקה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר