חסדי השם

בשעות הצהריים: סוכלו שלושה פיגועי דקירה

בחסדי שמים כוחות הביטחון סיכלו בצהריים, בפרק זמן קצר, שני פיגועי דקירה, האחד במחסום תפוח, שם נעצר פלסטיני בן 29, והשני בשער הפרחים בירושלים שם נעצרו שני נערים בני 15 (ארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
מעצר מחבל (צילום: חטיבת דובר המשטרה)

בחסדי שמים סוכלו בצהריים (שני) שני פיגועים, האחד במחסום תפוח והשני בשער הפרחים בירושלים. בשני המקרים, לא היו נפגעים לכוחותינו.

בשעות הצהריים הגיע פלסטיני, בן ,26 תושב ג'נין, למחסום תפוח ועורר את חשדם של לוחמי מג"ב. הלוחמים קראו לו לעצור אך הפלסטיני המשיך להתקדם לעבר הכוח.

הלוחמים ביצעו נוהל מעצר חשוד ובמהלך הבידוק המאובטח נתפסה על גופו סכין שאיתה תכנן, לפי החשד, לבצע פיגוע נגד הכוחות. החשוד נלקח להמשך טיפול וחקירות.

צפו: מעצר המחבל במחסום תפוח (צילום: חטיבת דובר המשטרה)

רפ"ק אופיר דהרי מפקד הפלוגה, שיבח את תגובת של הלוחמים ואמר כי "אנו ערוכים ומתדרכים את הלוחמים למוכנות בדיוק לתרחישים מהסוג הזה, גם היום המקצועיות ומהירות התגובה של הלוחמים היו הגורם המרכזי לסיומו של האירוע באופן הזה וללא נפגעים לכוחותינו".

כעבור זמן קצר, שוטרים שהיו במשימת אבטחה בשער הפרחים בירושלים הבחנו בשני נערים ערבים שעוררו את חשדם.

סכין המחבל במחסום תפוח (צילום: חטיבת דובר המשטרה)

השוטרים ניגשו לבדוק אותם והבחינו בחפץ כהה המוסתר בבגדים. השוטרים ביצעו בדיקה זהירה ותפסו ברושת שני הנערים, בגילאי 15, סכינים.

שני הנערים הועברו לחקירת כוחות הביטחון.

סכיני המחבלים בשער הפרחים (צילום: חטיבת דובר המשטרה)

מפקד מרחב דוד שיבח את השוטרים וציין כי "פעילותם המקצועית של השוטרים יתכן ומנעה פיגוע ופגיעה בחפים מפשע. שוטרי המרחב ולוחמי מג"ב פרוסים ברחבי העיר העתיקה לשמירה על בטחון התושבים והמבקרים ופועלים בנחישות בכל אירוע".

שעתיים קודם לכן עיכבו כוחות צה"ל לחקירה פלסטיני נוסף שנעצר כשהוא חמוש בסכין במהלך בידוק של כלי רכב בחווארה בשומרון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר