בגלל קמפיין רשת

ש"ס עושה קמפיין לעצמה: "אלו ההישגים שלנו"

קמפיין אנונימי שהופץ ברשת והציג את הישגיה של ש"ס מאז הקמת הממשלה הוצג בישיבת הסיעה של המפלגה. דרעי התלהב ואישר לצאת בקמפיין רשמי. עם זאת, הנוסח ישונה מעט בשביל לא לפגוע ביהדות התורה (ברנז'ה)

ישי כהן | כיכר השבת |
(סריקה)

קמפיין ההצלחות: יו"ר ש"ס השר אריה דרעי שוקל לצאת בקמפיין חוצות שיציג את הצלחות המפלגה מאז הקמת הממשלה, זאת בעקבות קמפיין רשת שהופץ על ידי תומכי המפלגה.

ביממה האחרונה הופצה ברשת מודעה הנראית כמודעת בחירות של תנועת ש"ס, מודעה בה מוצגת תמונתו של אריה דרעי ולצידה טקסטים עם הישגי המפלגה מאז הקמת הממשלה. לדוגמא - ביטול גזרות לפיד, קצבאות הילדים, תקציבי רשת החינוך של ש"ס, הבטחת הכנסה לאברכים והנחות במע"מ אפס.

במהלך הבוקר הכחישו בש"ס קשר לקמפיין וטענו כי מדובר בקמפיין של תומכי המפלגה. ל"כיכר השבת" נודע כי במהלך ישיבת סיעת ש"ס השבועית שהתקיימה הצהריים, דרעי נחשף לקמפיין שרץ ברשת ואהב את הרעיון.

במהלך הישיבה התבטא דרעי כי אכן יש לצאת בקמפיין דומה שיראה לציבור את ההישגים של המפלגה בחודשים האחרונים מאז צרופה לממשלה.

עם זאת, במידה ואכן יהיה קמפיין רשמי של ש"ס, נוסח הקמפיין ישונה בכדי שלא לפגוע בהישגים המשותפים עם 'יהדות התורה' ולקחת קרדיט מלא למפלגה הספרדית. יודגש, כי יתכן ובשל בעיות תקציב, דרעי יימנע בסופו של דבר מלצאת לקמפיין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר