המירוץ מתחמם

הקמפיין של דונלד טראמפ: "נערוף את ראשו של דאעש"

המועמד הרפובליקני המוביל במירוץ לבית הלבן דונלד טראמפ חשף את תשדיר הקמפיין הראשון שלו, בו הוא מתחייב בין היתר: "לערוף את הראש של דאעש ולקחת להם את הנפט". צפו (חדשות, בעולם)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
דונלד טראמפ (צילום: שאטרסטוק)

המועמד הרפובליקני המוביל במירוץ לבית הלבן דונלד טראמפ חשף היום (שני) את תשדיר הקמפיין הראשון שלו, בו הוא מתחייב בין היתר: "לערוף את הראש של דאעש ולקחת להם את הנפט". התשדיר מוביל קו נוקשה מאוד כנגד המוסלמים והגירה לתוך ארה"ב.

בסרטון נאמר: "הפוליטיקאים יכולים להעמיד פנים כאילו מדובר במשהו אחר, אבל דונלד טראמפ קורא לזה "טרור של האיסלאם הקיצוני". לכן הוא קורא לעצירה זמנית של כניסת מוסלמים לארה"ב עד שנבין עם מה אנחנו מתמודדים. הוא יערוף את ראשו של דאעש וייקח את הנפט שלהם. הוא יעצור את ההגירה הלא חוקית באמצעות בניית גדר בגבול ומקסיקו תשלם עליה". לאחר מכן נשמע טראמפ אומר בעצרת בחירות: "אנחנו נעשה את אמריקה גדולה שוב".

בסרטון נראים בין היתר בצורה מאיימת נשיא ארה"ב ברק אובמה והמועמדת הדמוקרטית המובילה הילרי קלינטון, טרוריסטים ומהגרים שמנסים להכנס לארה"ב. במטה הקמפיין של טראמפ אמרו כי בכוונתו לבזבז שני מיליון דולר כל שבוע על שידור הפרסומת.

"אני מאוד גאה בתשדיר הזה, אני לא יודע אם אני צריך את זה, אבל אני לא רוצה ליטול סיכונים משום שאם אזכה אנחנו נגרום לאמריקה להיות אדירה שוב" נמסר בשמו של טראמפ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר