המצוד הסתיים

המרדף בהרצליה: החשוד הפלסטיני נלכד בידי כוחות הביטחון

לאחר שעות של מצוד שערכו כוחות גדולים של משטרה ושב"כ נלכד החשוד הפלסטיני, אחמד חטיב, בן 20 מעיסאוויה, שעזב את ביתו לאחר שרב עם אביו והודיע כי יבצע פיגוע בהרצליה (חדשות, בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ"ד בטבת תשע"ו | 05.01.16
החשוד על רקע החיפושים בהרצליה (צילום: צוות דרוד)

המצוד הסתיים: כוחות גדולים של משטרה, בלשים ואנשי שירות הביטחון הכללי ערכו משעות הבוקר (שלישי) חיפושים נרחבים אחר מחבל, תושב מזרח ירושלים, שהודיע לבני משפחתו על כוונתו לבצע פיגוע בהרצליה. כעבור מספר שעות - לכדו את המחבל.

סמוך לשעה 12:00 בצהריים הודיעה המשטרה כי החשוד אותר על-ידי כוחות הביטחון ונעצר.

הפלסטיני החשוד, פרץ מחסום ליד ירושלים ועשה את דרכו להרצליה. כעבור זמן קצר הכוחות איתרו את רכבו בהרצליה.

החשוד הוא אחמד חטיב, פלסטיני בן 20 תושב עיסאוויה, שברח מהבית לאחר שרב עם אביו והודיע לו כי בכוונתו לבצע פיגוע בהרצליה. המחבל השליך את הטלפון הנייד שלו באחת החצרות באזור בו נערכות הסריקות.

המשטרה הקימה חפ"ק בתחנה המרכזית בעיר ומאות שוטרים ואנשי שב"כ בליווי מסוק, ערכו אחריו חיפושים במרכז העיר. לטענת המשטרה, החשוד צורך חומרים מסוכנים וסובל מבעיות נפשיות. כמו כן יש לו עבר פלילי של עבירות שונות.

החיפושים נערכו בכל רחבי העיר ובסביבת הרצליה, ועבור החיפושים הוקפצו שוטרים רבים שערכו בחיפושים אחר המחבל בתל אביב.

עיריית הרצליה הודיעה על תגבור משמעותי של האבטחה סביב מוסדות החינוך, גני הילדים ובמקומות הומי אדם עקב התרעה מודיעינית על חשש לאירוע חבלני.

יצוין כי לא מדובר במחבל נשאת מלחם, שביצע את הפיגוע הרצחני ביום שישי, ברחוב דיזינגוף בתל אביב, ומאז נעלם כשאלפי שוטרים מחפשים אחריו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר