תמך ב'יחד' ומתלונן

סגן ראש עיריית נתיבות יעקב מעלימי: "אני לא רצוי בש"ס"

סגן ראש העיר נתיבות מטעם ש"ס, יעקב מעלימי, שתמך בבחירות האחרונות במפלגת הימין 'יחד', טוען כי הובהר לו שאינו רצוי בש"ס למרות שפעל כדי לעשות שלום ולחזק את התנועה (חדשות, חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
מעלימי ואמסלם (צילום: באדיבות המצלם, כיכר השבת)

סגן ראש העיר נתיבות מטעם ש"ס, יעקב מעלימי, שתמך בבחירות האחרונות במפלגת הימין 'יחד' בראשות אלי ישי, טוען הבוקר כי הובהר לו שאינו רצוי בש"ס למרות שפעל כדי לחזק את התנועה.

במכתב ששיגר לפורום סגני ראשי הערים של ש"ס והעתק לחברי מועצת חכמי התורה הוא כותב: "לאור כוונותיהם הטובות של חברי נציגי סיעת ש"ס בארה"ק לפעול ולסייע בהבאת שלום ואיחוד השורות בקרב הציבור הספרדי ובפרט בעיר נתיבות, נוכחתי לדעת אמש בברור כי ישנם גורמים עם כוונות הפוכות ורצונם להמשך הקרעים וחינוך של 'הבוגדים'".

מעלימי מאשים כי יועצו של שר הדתות אבי אמסלם הבהיר לו כי הוא אינו רצוי בש"ס: "עקב שיחה אתמול שהיתה לי עם אבי אמסלם בו הובהר לי בצורה ברורה שאני לא רצוי בתנועת ש"ס לאור זאת שבבחירות האחרונות שמעתי לדעתו של מורי ורבי הצדיק הרב יורם מיכאל אברג'ל זצוק"ל לתמוך ברשימת 'יחד', וכי כל המעורבות שלי לאחרונה שהוזמנתי לדיון בסיעת ש"ס בכנסת היה בטעות עכב אי תיאום בין הגורמים בש"ס, וכן דרישה של שר הדתות לא לצרף אותי לסיור בעיר דבר שיכל לסייע למוסדות התורה ותושבי נתיבות".

"בנוסף הסיור של רשת מעין החינוך התורני שהיה אמור להתקיים בנתיבות בוטל בגלל שהזמינו אותי שוב! בטעות" הוסיף וכתב מעלימי: "עוד הוסיף אמסלם כי אם אי פעם יהיה שלום בין כלל הפלגים, מעלימי ישלם בראשו...".

לדבריו: "כידוע לחלק מהחברים אני פעלתי בכל התקופה האחרונה לעשות שלום בתוך הבית על מנת לחזק את התנועה למרות כל מה שהיה. לאור מה שנאמר על ידי מקורב בכיר לראש התנועה אני מבין שאין פנים לשלום וכל מה שנעשה על מנת להמשיך ולהעמיק את הקרע בתוך הציבור הספרדי".

"אני החלטתי כי אני לא יתן ידי בתוך בעלי מחלוקת והמשך המלחמות בתוך הציבור הספרדי, וכידוע שלחילול ה' אין כפרה. למרות רצוני הרב לאחות את הקרעים ולהשיב את השלום מימינו קדם אמשיך לפעול למען כלל תושבי העיר נתיבות ולמען כל המוסדות ללא הפליה או העדפה", הוא מבהיר.

מעלימי סיים את מכתבו וכותב "וגדול השלום ככל שהנהגת התנועה תחליט לשנות את מדיניות ההרחקה והמחלוקת אתייצב הראשון לאחוד השורות ואסיע ככל האפשר להבאת האחדות שהיה בעבר".

אבי אמסלם אומר ל"כיכר השבת" בתגובה כי "הציטוטים המיוחסים לי בידיעה של יעקב מעלימי הינם שקר מוחלט. חבל מאוד שהוא בחר ליצור ספין תקשורתי בשיחה אישית ולא פוליטית על הגב שלי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר