המשבר הבא של פייסבוק? חסמה את האפליקציה כדי לבדוק

פייסבוק החליטה להכניס באגים בכוונה תחילה לאפליקציה שלה על מנת לחסום את הגישה לפייסבוק מהאפליקציה. המטרה - לבדוק אם המשתמשים של פייסבוק מספיק נאמנים לה (חדשות, אינטרנט)

בני סולומון | כיכר השבת |
מייסד פייסבוק מארק צוקרברג (צילום: שאטרסטוק)

המשבר הבא של ענקית הרשת? חודשים ספורים לאחר שפורסם כי חברת פייסבוק ביצעה ניסויים פסיכולוגיים על מאות אלפי משתמשי פייסבוק כשהציגה פוסטים בצורה שונה על מנת לבדוק את ההשפעות הפסיכולוגיות מבלי לידע את הגולשים, היא מסתבכת כעת שוב.

על פי דיווחים שונים, חברת פייסבוק החליטה להכניס באגים בכוונה תחילה לאפליקציה שלה על מנת לחסום את הגישה לפייסבוק מהאפליקציה. המטרה - לבדוק אם המשתמשים של פייסבוק מספיק מכורים על מנת לעבור לפייסבוק בדפדפן או שמא הגולשים בחרו לערוק למתחרה הלא ממש יעילה שלה - גוגל פלוס.

על פי הדיווחים, בשלב מסוים אף החליטה פייסבוק לחסום את הורדת האפליקציה שלה מחנות גוגל פליי במדינות אותן הגדירו בפייסבוק כ"מדינות קטנות", כשהם מציעים לגולשים להוריד את האפליקציה דרך אתר אינטרנט ייעודי שהקימו, זאת על מנת לבדוק את נאמנות הגולשים.

על פי הדיווחים, הבאגים שהוכנסו בכוונה תחילה לאפליקציה גרמו לה לקרוס לעתים קרובות, או להיחסם באופן לא מוסבר, מה שאילץ את המשתמשים לעבור לממשק הדפדפן של פייסבוק בנייד.

על פי הדיווחים, פייסבוק בחרה באופן אקראי את המשתמשים אותם חסמה, כמובן מבלי שהמשתמשים יודעים שהם חלק מניסוי לבדיקת נאמנותם, ומבלי שידעו שהורידו אפליקציה מלאה בבאגים באופן מכוון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר