המתנה המושלמת: איך לעצב אלבום דיגיטלי ב-10 דקות

אלבום דיגיטלי הוא פתרון מצוין לזיכרונות המתוקים שגנוזים בארכיון העצום שיש לכולנו במחשב, אבל למי יש כוח, זמן או עצבים לשבת שעות ולעצב אלבום מושקע?! אז זהו שאפשר אחרת: פשוט בוחרים תבנית, מעלים תמונות ויש לכם אלבום מושלם ב-10 דקות (סטייל)

כיכר השבת | מקודם |
לפנק עם אלבום מושקע ויפהפה - בלי להתאמץ (צילום: shutterstock)

לא מזמן הצטרף למשפחה תינוק מתוק, ומזוג צעיר חופשי ונטול דאגות הפכתם לזוג פלוס אחד ומצלמה דיגיטלית שנמצאת תמיד בהישג יד, מזומנת לתעד כל חיוך, פיהוק, שן ראשונה של אותו 'אחד'. מהר מאוד המחשב, הסמארטפון והמצלמה גם יחד הופכים לארכיון עצום של רגעים מיוחדים יותר ופחות (בעיקר פחות, אבל ששש...) שאין סיכוי שמישהו ישב ויעבור על כולו ליהנות מהתמונות המקסימות שנחבאות בו. זה מתיש מדי.

אם אתם מסודרים, סביר להניח שדאגתם לחלק את התמונות בתיקיות נפרדות, מקוטלגות לפי נושאים או תאריכים, אבל בשורה התחתונה, כשסבתא רוצה לרוות נחת מהקטנצ'יק, היא נאלצת להמתין דקות ארוכות עד שתאתרו את תמונה המהממת ההיא.

מה עושים? אלבום תמונות דיגיטלי מושקע ויפהפה!

רגע לפני שאתם בורחים מכאן, כי למי יש כוח, זמן או עצבים לשבת שעות ולעצב אלבום?! ולפני שאתם מספרים לנו שחוש העיצוב שלכם ממש גרוע והתוצאה תהיה אומללה כל כך שחבל לנסות בכלל - כדאי שתשמעו על הדבר הבא: אלבום דיגיטלי שמכין את עצמו. כן, קראתם נכון.

בלי לשבת שעות ולעבוד על הפקת אלבום מתסכלת - כל מה שאתם צריכים לעשות זה לבחור תבנית מוכנה שמתאימה לצרכים שלכם, להעלות תמונות שמסתדרות בתבנית האלבום האופן אוטומטי (שתוכלו לערוך ולשנות אם תרצו) ו...זהו! אלבום מושלם בדרך אליכם.

ברשת קיים מגוון רחב של אתרים המציעים להפיק אלבום דיגיטלי. חסכנו לכם שיטוט מיותר, ומצאנו את פייסגיפט, אתר בעל ממשק ידידותי שמשלב נוחות ומקצועיות בלתי מתפשרת ושלל אלמנטים עיצוביים לעיצוב אלבום דיגיטלי לכל מטרה - תינוקות, יום הולדת, בת/בר מצווה, סיכום חופשה, טיול מיוחד או כל מאורע אחר שעולה על דעתכם.

בואו נתחיל!

שלב ראשון: בוחרים תבנית לאלבום מתוך 34 תבניות יפהפיות, בהתאם למטרה שלנו.

פייסגיפט כבר בחרו לכם את המידות הרצויות, אבל אם בכל זאת תרצו לשנות ולערוך - זה הזמן.

שלב שני: מעלים תמונות לאלבום במגוון דרכים קלות ומהירות: המחשב, הסמארטפון, רשתות חברתיות או אלבומים שיצרתם באתר.

שלב שלישי: כעת תוכלו לבחור בין סידור אוטומטי של התמונות באלבום או סידור ידני. גם אם בחרתם סידור אוטומטי, שום דבר אינו סופי ותמיד תוכלו לערוך לשנות ולהחליף את התמונות ומיקומן באלבום.

אהבנו: ממשק האלבום דומה מאוד לתוכנות גרפיות, אך מאוד מופשט ולא מסובך, עם תצוגה נוחה מאוד שמציעה שליטה בכל עמודי האלבום באמצעות הצגתם בריבועים קטנים לצד העמוד בו אתם אוחזים.

שלב שלישי: תפקידכם הסתיים. משאירים פרטים במערכת האתר והאלבום בדרך אליכם. כמה פשוט, ככה קל.

תכל'ס, כמה זה עולה?

מחירי האלבומים משתנים בהתאם לסוג האלבום הנבחר ותלויים בסוג ההדפסה (רגילה או HD), מספר וגודל העמודים וכריכה רכה/קשה.

לדוגמה, אלבום פשוט בכריכה רכה עולה 39 ש"ח, אלבום סטנדרט בכריכה קשה - 99 ש"ח ואלבום פרימיום יוקרתי בהדפסה עוצרת נשימה - 209 ש"ח.

אני רוצה אלבום תמונות מהמם ב-10 דקות!

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר