אסון בבסיס צאלים

חייל בגדוד של ישי רוסלס ז"ל: "היה מדבר אלינו כמו לחברים רגילים"

"זה קצין שהיה נטול אגו, היה מדבר אלינו כמו לחברים רגילים, לא היה כזה דבר בצה"ל. כל היום היה מחייך תמיד רגוע". חייל בגדוד 'נצח יהודה' מספר על מפקד הפלוגה שנהרג בתאונת אימון (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
ישי רוסלס (באדיבות המצלם)

האסון בצאלים: שעות ספורות לאחר שישי רוסלס ז"ל, קצין צה"ל מהגדוד החרדי "נצח יהודה", נהרג בעקבות פיצוץ פגז מרגמה במהלך תאונת אימון בבסיס צאלים, פקודיו עדיין המומים ממותו הטראגי ומספרים על מעלותיו.

דוד, לוחם בגדוד החרדי, סיפר ל"כיכר השבת" על מפקדו "זה קצין שהיה נטול אגו, היה מדבר אלינו כמו לחברים רגילים, לא היה כזה דבר בצה"ל. כל היום היה מחייך תמיד רגוע, אף פעם לא צועק ולא מתרגז - תמיד ברוח טובה, תמיד היה כיף לדבר איתו".

"כל פעם שאני נזכר בו אני רואה מולי בן אדם עם שמחת חיים יוצאת מהכלל ,כולם אהבו אותו", הוא מוסיף כי "אני עדיין לא מעכל שהוא נפטר אני מקווה שזה חלום, שאני עוד מעט אתעורר ויראה שזה לא קרה, אין מה לעשות. אלוקים לוקח את הטובים והוא בהחלט ראוי להיקרא מהטובים, יהי זכרו ברוך".

פינוי הפצוע הנוסף בתקרית (צילום: קבוצת מדברים תקשורת)

מוקדם יותר סיפר הרב ירון דוד, מרבני עמותת הנח"ל החרדי, על ישי: "יצא לי ולשאר רבני העמותה להכיר היטב את ישי ז"ל. ישי החל את דרכו בגדוד 'נצח יהודה' בפלוגת 'מצדה', המשיך לקורס מ"כים ולקורס קצינים, היה קצין מצויין, ירא שמים, שקט, צנוע ועניו מאוד".

"מעולם לא שמעת אותו מדבר לשון הרע על אף אחד. תמיד ראה את כולם בעין טובה. פגשתי אותו פעם אחרונה לפני מספר שבועות. אני וכל הרבנים עדיין בהלם מהבשורה המרה. לא מעכלים שישי כבר לא איתנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר