דיין האמת

אבל בפתח תקווה: מרת בת שבע בוימל ע"ה

אבל בפתח תקווה עם היוודע הבשורה המרה על פטירת מרת בת שבע בוימל ע"ה לבית משפחת פומרנצ'יק. הותירה אחריה חמישה יתומים קטנים. הלווייתה תצא בשעה 13:00 מביתה (דיין האמת)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

ברוך דיין האמת: אבל בפתח תקווה החרדית עם היוודע הבוקר (רביעי) הבשורה המרה על פטירתה בטרם עת של האישה הצעירה תושבת העיר מרת בת שבע בוימל ע"ה לבית משפחת פומרנצ'יק שאושפזה אמש בבית החולים בילינסון לאחר שלקתה בדלקת ראות שהסתבכה.

הגברת בוימל בת ה-35, אם לחמישה ילדים, נולדה לאביה טוביה פומרנצ'יק, יו''ר החברא קדישא ומהעסקנים ואנשי החסד הידועים בעיר.

כשהגיעה לפרקה נישאה לבעלה החשוב בנו של הרב צבי בוימל מהחינוך העצמאי ויחד בנו את ביתם על אדני התורה והיראה כשהם מחנכים את חמשת ילדיהם לחיים של תורה ומצוות.

לפני מספר ימים חלתה האישה ואמש אושפזה במצב קשה לאחר שהתברר כי סובלת מדלקת ראות קשה. יצוין כי בניגוד להערכות, לא מדובר בשפעת החזירים.

בני משפחתה מספרים כי יממה קודם היתה במיון לאחר שלא חשה בטוב ובבדיקה התברר כי הריאות היו נקיות אולם כאמור בתוך יום אחד הסתבך מצבה הרפואי.

תוך זמן קצר לאחר שאושפזה היא התמוטטה ובבית החולים חיברו אותה למכשיר האקמו, שמחליף באופן זמני את פעולת לב הריאות, עקב קריסה רב מערכתית הכוללת בין היתר גם את הלב והריאות.

מאז שהגיעה לבית החולים היא הייתה בסכנת חיים, צוות היחידה לטיפול נמרץ במערך ניתוחי לב חזה בבילינסון נלחם על חייה.

אמש נערכו תפילות רבים לרפואתה בעיר פתח תקווה, כאשר בעיצומן התקבלה הידיעה כי בני המשפחה הוזעקו למיטתה, והתפילות והדמעות הרקיעו שחקים.

אך הבוקר, הניסיונות להצילה כשלו והיא השיבה את נשמתה לבוראה, למגינת לב מכריה ובני משפחתה, כשהיא מותירה אחריה חמישה יתומים.

מבית החולים בילינסון נמסר כי מאמצי הרופאים עלו בתוהו והאישה נפטרה הבוקר. "אמש בוצעו בדיקות רבות אך סיבת המוות עדיין לא ידועה", נמסר עוד.

הלווייתה תצא בשעה 13:00 מביתה רחוב אחד העם 7 בפתח תקווה, ובשעה 14:30 בבית החיים סגולה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר