קטע וידאו מסעיר את הרשת: מה עשו השוטרים לרוכב החרדי?

בתיעוד וידאו מעימות בין שוטרים ורוכב אופנוע חרדי שהופץ ברשתות החברתיות מוצגים השוטרים כמי שתוקפים את החרדי במקומות רגישים בגופו, זאת למרות זעקותיו החוזרות ונשנות (חרדים,חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: מתוך פייסבוק)

הסרטון שמסעיר את הרשת: המשטרה עצרה שני רוכבי אופנוע חרדים בחשד שתקפו באלימות שוטרים שביקשו מהם להזדהות ולטענת המשטרה הם סירבו. בתיעוד מהאירוע שהופץ ברשתות החברתיות מוצגים השוטרים כמי שתוקפים את אחד הרוכבים במקומות רגישים בגופו, זאת למרות זעקותיו החוזרות ונשנות.

המקרה אירע אמש (שלישי) בעיר טבריה, שני שוטרים שערכו בדיקה שגרתית לרכבים ביקשו מרוכב אופנוע לעצור בצד הדרך לבדיקות. לטענת השוטרים רוכב האופנוע וחברו סירבו להזדהות בפניהם ובשל כך נעצרו.

בתיעוד שפורסם ניתן לראות את השוטרים נוהגים באלימות כלפי אחד העצורים וזאת למרות תחינותיו שיחדלו ממעשיהם. בתיעוד נשמע העצור מלין על כך שאחד השוטרים פגע בו.

המשטרה טענה בתגובתה ל"כיכר השבת" כי השניים תקפו את השוטרים וזו הסיבה למעצר האלים: "בבדיקת הקטנוע ונוסעיו התברר כי המסמכים אינם כשורה. השניים לא תיקשרו עם השוטרים החלו למלמל קיטעי תפילה וסירבו להזדהות כשעוכבו שני החשודים התנגדו לעיכוב ותקפו את השוטרים".

עוד נמסר כי "משטרת ישראל רואה בחומרה פגיעה בשוטרים ובשלוחי הציבור אשר מבצעים עבודתם נאמנה. המשטרה תפעל בנחישות ותנקוט ביד קשה לרבות מיצוי הדין עד תום בעבירות אלו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר