"הקב"ה שומר עליך בין הצדיקים"

תיעוד דומע: אלפים ליוו למנוחות את החייל ישי רוסלס ז"ל

אלפים ליוו הלילה למנוחות וחלקו כבוד אחרון לישי רוסלס ז"ל, החייל החרדי שנהרג בתאונת האימונים בצאלים • אביו ספד לו בכאב: "זה המכתב הראשון שאני כותב לך, ולצערי גם האחרון" • צפו (חדשות)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
(צילום וידאו: כיכר השבת; תמונות: יונתן זינדל - פלאש 90)

אלפי בני אדם ליוו הלילה (חמישי) למנוחות וחלקו כבוד אחרון לישי רוסלס ז"ל, הקצין החרדי מגדוד "נצח יהודה" שנהרג במהלך תאונת אימונים בבסיס צאלים לאחר שפצצת מרגמה סטתה ממסלולה והתפוצצה בסמוך אליו.

משפחתו של רוסלס, המתגוררת בחו"ל, ביקשה מהציבור לבוא ולהשתתף בהלוויה. אלפי בני אדם - חילונים, חרדים, דתיים, גברים ונשים, מכל החוגים והעדות - נענו לקריאה והגיעו בשעת לילה מאוחרת אל החלקה הצבאית בהר הרצל בירושלים וליוו למנוחות את רוסלס ז"ל.

אביו, שאמר בתחילה קדיש ולאחר מכן מסר את ההספד בשפה הספרדית כשאחד מקרובי המשפחה תרגם את הדברים לעברית, ספד לו בכאב: "ישי אהובי, עזבת אותנו כאן עם לב שבור, אבל אנחנו שמחים כי אנחנו יודעים שאתה עכשיו בגן עדן. תודה על כל מה שהיית בשבילנו במשך 23 שנה. יום יבוא ונפגש בן יקר ואהוב שלי. בינתיים הקדוש ברוך ישמור עליך בין כל הצדיקים בשמיים. אמא ואני מחכים לחיוך הענק שלך שנכנס לבית, אבל אנחנו יודעים שזה כבר לא יקרה".

"אנחנו לא יכולים להפסיק לדמיין את שולחן השבת בלעדיך. נשאיר כסא ריק ליד השולחן כדי שתישאר חלק מאיתנו. ישי, מעולם לא כתבתי לך מכתב. זה המכתב הראשון שאני כותב לך, ולצערי גם האחרון. תתפלל בשמיים עלינו ותשלח לנו כוחות. אהבתי אותך, אני אוהב אותך ואוהב אותך תמיד. לקחת חלק גדול מהלב שלנו איתך. בשמי ובשם המשפחה אני מודה לכל מי שהגיע להיפרד מישי".

אחיו של ישי ספד לו בכאב: "קשה לתאר אותו. הוא היה בן אדם ענק. אין בן אדם שהכיר אותו ולא אהב אותו. אפשר ללמוד ממנו כל כך הרבה דברים - כאח, כחבר וכידיד. רק רציתי לבקש ממי שיכול מכאן והלאה להתפלל עבורו ולקבוע כל דבר עבור ישי. אני אוהב אותך ישי, שמור עלינו".

ההלוויה הסתיימה עם מטח כבוד ולאחר מכן עברו האלפים על פני הקבר והמשפחה האבלה ומסרו תנחומים. לקראת סיום ההלוויה אחת מבנות המשפחה אף התעלפה וכוחות ההצלה במקום העניקו לה טיפול רפואי.

יהי זכרו של ישי ברוך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר