מגיפה בציבור החרדי

שפעת החזירים מכה: שתי נשים נפטרו; שתיים מאושפזות במצב קשה

השבוע אושפזה אישה בת 38 שנדבקה בנגיף, בשבוע שעבר אושפזה אישה בת 26, לפני שבועיים נפטרה חיה אסתר אריה ע"ה ואמש נפטרה מרת בת שבע בוימל ע"ה • השמות לתפילה (חרדים)

(צילום: שאטרסטוק)

מגיפת השפעת מכה בציבור החרדי: שפעת החזירים ממשיכה להשתולל בישראל ובציבור החרדי, עוד ועוד נשים נוספות נדבקות מהנגיף הקטלני ומצבן אנוש.

בימים האחרונים אושפזה אישה חרדית נוספת, שנדבקה בשפעת הקשה. האישה, גב' שינה חיה קוגל, בת 38, תושבת מודיעין עילית ואמא לשבעה ילדים, אושפזה בבית החולים מעייני הישועה ומצבה קשה.

העתירו בתפילה לרפואת שיינא חיה בת רבקה.

בשבוע שעבר אושפזה בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, אישה בת 26 מחסידות בעלזא, שלקתה בשפעת ומצבה קשה. כ"ק האדמו"ר מבעלזא הורה להוסיף לשמה את השם 'אלטע', כסגולה לרפואה ואריכות ימים.

התפללו לרפואת אלטע יוכבד יוטל בת חנה.

כזכור, עם התפרצות שפעת החזירים, נפטרה האישה מרת חיה אסתר אריה ע"ה, בת 52, מנתיבות, שנדבקה בנגיף ולאחר כחודש במהלכו אושפזה במצב קשה מאוד בבית החולים בילינסון בפתח תקווה, היא נפטרה.

אתמול נפטרה האישה מרת בת שבע בוימל ע"ה, בת 35, אמא לחמישה ילדים שהתגוררה בפתח תקווה. לדברי בית החולים בילינסון בו אושפזה, היא נפטרה כתוצאה מסיבוך של שפעת. בני משפחתה מדווחים כי נתבקשו להתחסן מחשש לשפעת החזירים, מה שעשוי ללמד כי החשש הוא שאכן גם היא נדבקה בנגיף.

חבר מועצת גדולי התורה, הגאון רבי יצחק זילברשטיין, הנחשב לבקי בענייני הרפואה, הורה כי יש להתחסן נגד מחלת השפעת שהפילה השנה חללים רבים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר