"בעלת חסד, נתנה בשמחה"

פטירת מרת בת שבע בוימל ע"ה: "הייתה קרבן ציבור"

במשפחתה של מרת בת שבע בוימל ע"ה, מתקשים לעכל את הטרגדיה הקשה. גיסה אומר ל"כיכר השבת": "כולם מיררו בבכי בצורה בלתי רגילה, מדובר בקרבן ציבור, הייתה צדקת" (חרדים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

הטרגדיה בפתח תקווה: יום לאחר פטירת האישה מרת בת שבע בוימל ע"ה תושבת העיר שנפטרה בדמי ימיה בגיל 35 לאחר סיבוך נדיר של שפעת בה לקתה, משפחתה עדיין מתקשה לעכל את הטרגדיה הקשה.

גיסה משולם גרינשטיין אמר הבוקר בשיחה כואבת עם "כיכר השבת": "כולנו עדיין בהם ומתקשים לקבל את הטרגדיה. כל העיר פתח תקווה באבל".

הוא ספד לה, "ההרגשה של האנשים שמדובר בקורבן ציבור של אישה שלא רק הייתה אישה צדיקה ובעלת חסד, אבל בעיקר היה היחס הספונטני, נתינה לשני עם שמחה באופן מיוחד, עם כל מי שהיה בקשר איתה".

הגיס מספר כי בהלוויה "כולם מיררו בבכי בצורה לא רגילה". לדבריו, "זה מראה לנו שמדובר בקורבן ציבור ואנחנו מקווים שהזכות שלה שפתאום נחטפה בגיל צעיר זה יעמוד לזכות עם ישראל ותיפסק מידת הדין על עם ישראל".

הוא אומר כי המנוחה הייתה בריאה לחלוטין והיא לא התלוננה קודם לכן על כאבים. "עד השבת האחרונה הכל היה רגיל למעט שהיא הרגישה חום בגופה. היא אפילו תכננה כמה תוכניות כמו להשתתף בחתונה של בת דודה ולכן ההלם הוא כל כך גדול".

הגיס המשיך לספר על השתלשלות האירועים המצערים: "אמרו לנו שהידרדרות מהירה זה נדיר. ביום שני בערב היא הובלה לבית חולים ו-24 שעות לאחר מכן היא נפטרה. ביממה הזאת נעשו כל המאמצים על ידי הרופאים אך לא היה מה לעשות כדי לעצור את ההידרדרות והיא נפטרה".

המנוחה אם לחמישה ילדים, נולדה לאביה טוביה פומרנצ'יק, יו''ר החברא קדישא ומהעסקנים ואנשי החסד הידועים בעיר.

כשהגיעה לפרקה נישאה לבעלה החשוב בנו של הרב צבי בוימל מהחינוך העצמאי ויחד בנו את ביתם על אדני התורה והיראה כשהם מחנכים את חמשת ילדיהם לחיים של תורה ומצוות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר