צפו בתיעוד: היום האחרון של השר ליצמן בארה"ב

שר הבריאות ליצמן סיכם אתמול את ביקורו הגדוש בארצות הברית וקיים מספר פגישות אחרונות לאחריהן שב לישראל. בדרך הוא הספיק לקפוץ לביקור בתא הטייס. צפו בתיעוד (ברנז'ה, אנשים)

(באדיבות המצלם )

אמש (רביעי) בשעות הערב נפגש שר הבריאות יעקב ליצמן עם שר הבריאות של מדינת ניו יורק לשיחה ארוכה בה הוחלט על שיתופי פעולה בנושאים המשיקים בין שתי המדינות. ליצמן שיבח את מערכת הרפואה האמריקאית וסיפר על התרשמותו הרבה במהלך ביקורו במדינה.

לאחר מכן הגיע השר ליצמן לביקור במכון מחקר רפואי מהגדולים באמריקה שם קיבל סקירה נרחבת ממנהלי המכון על הפיתוחים הרפואיים שנמצאים בשלבי ניסיון. בהמשך הגיע שר הבריאות לפגישה עם שגריר ישראל באו"ם דני דנון עמו שוחח על המצב המדיני של ישראל ועל דרכי ההסברה מול הדיפלומטים מכל רחבי העולם.

דנון סיפר לשר ליצמן כי אחד הנושאים הכי חשובים באו"ם הינו נושא הבריאות וכי בכוונתו לקיים כנס בו יציגו רופאים ומנהלי חברות רפואיות וחוקרים את הפיתוחים הישראלים בתחומי הבריאות והננוטכנולוגיה. דנון ביקש מליצמן שיסייע לו לגבש רשימת משתתפים והזמין אותו לערוך עימם יחד ביקור נוסף כשליצמן יעמוד בראשות המשלחת שתדון עם צוותים מקבילים מכל רחבי העולם. יש לנו מה לתרום בנושא לעולם הרחב אמר דנון לליצמן שהסכים עימו.

בדרך חזרה התכבד השר ע"י הטייסים לראות מקרוב את תא הטייס ואת המכשורים הטכנולוגים המאפשרים טיסה רגועה ובטוחה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר