כך הפך אזרח תמים מטירה ל"מחבל תל אביב"

עאמר פדיליה, תושב טירה כבן 40, שגילה היום כי הפך למחבל המחופש ביותר בישראל לאחר תמונה סאטירית בה הוא צולם אוחז בגיליון של ידיעות אחרונות. צפו בראיון עמו (חדשות)

(צילום: חסן שעלאן, Ynet)

הבדיחה שיצאה מפרופורציות: בשעות האחרונות הוצפה הרשת בתמונת אדם המחזיק עותק של עיתון "ידיעות אחרונות" מהיום בו מופיעה הכותרת "נתיב הבריחה" של המחבל נשאת מלחם שביצע את פיגוע הירי בתל אביב. התמונה הופצה ברשתות החברתיות לצד הכיתוב כי מדובר בתמונת "סלפי" ששלח המחבל עצמו לשב"כ.

אלא שמי שצולם בתמונה הוא עאמר פדיליה, תושב טירה כבן 40, שגילה היום כי הפך למחבל המחופש ביותר בישראל בעל כורחו.

פדיליה סיפר בראיון לאתר Ynet כי "הייתי בטסט בכפר סבא, ואחד מהחבר'ה שם צילם אותי יחד עם העיתון. אמרתי לו 'לא צריך, לא צריך', הוא אמר לי 'סתם, זה בשבילנו'. אחר כך ראיתי שהתמונה שלי הופצה בוואטסאפ ובפייסבוק, והייתי מאוד מופתע".

התמונה שהופצה ברשתות החברתיות

פדיליה הוסיף והסביר כי "אני עובד כמנהל מוסך, אני עובד גם במד"א, אני גם בכיבוי אש, וזה מציק לי מאוד. על כלום תראה מה קרה. התקשרתי לבן אדם שצילם אותי והוא בכה לי. הוא לא יודע מה לעשות, הוא לא תכנן שזה יגיע עד למצב הזה".

"אין לי בעיה לפנות למשטרה, אני מזועזע ממה שקרה. מתקשרים אליי אנשים כל היום ומספרים שראו את התמונה בכל הרשתות החברתיות. יש פתגם שאומר 'אל תגנוב, אל תפחד'. אני לא גנבתי ואפילו לא צילמתי את זה בטלפון שלי, ואני גם איש ציבור. יש הרבה שאמרו לי שאני דומה לו, אני לא המחבל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר