דאגה בפתח תקווה

חשש: בתה של בת שבע בוימל ע"ה נדבקה גם היא בשפעת

בתה בת השנה של האשה הצעירה בת שבע בוימל ע"ה שנפטרה במהלך השבוע האחרון מסיבוך של מחלת השפעת, מאושפזת אף היא בבית החולים. החשש: הבת נדבקה מאמה. התפללו (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

דאגה בפתח תקווה: בתה בת השנה של האשה הצעירה בת שבע בוימל ע"ה שנפטרה במהלך השבוע האחרון מסיבוך של מחלת השפעת, מאושפזת אף היא בבית החולים כשהיא לוקה בשפעת.

לדברי הרופאים, מצבה של הילדה יציב אולם קיים חשש שהיא נדבקה מאמה. ידידי המשפחה מבקשים מהציבור להתפלל לרפואתה של הילדה פנינה בת בת שבע לרפואה שלימה בתוך שאר חולי ישראל.

משולם גרינשטיין, גיס המשפחה, סיפר הבוקר (חמישי) בשיחה כואבת עם "כיכר השבת" על הכאב במשפחה בעקבות פטירתה של בת שבע: "כולנו עדיין בהלם ומתקשים לקבל את הטרגדיה. כל העיר פתח תקווה באבל".

הוא ספד לה, "ההרגשה של האנשים שמדובר בקורבן ציבור של אישה שלא רק הייתה אישה צדיקה ובעלת חסד, אבל בעיקר היה היחס הספונטני, נתינה לשני עם שמחה באופן מיוחד, עם כל מי שהיה בקשר איתה".

הגיס מספר כי בהלוויה "כולם מיררו בבכי בצורה לא רגילה". לדבריו, "זה מראה לנו שמדובר בקורבן ציבור ואנחנו מקווים שהזכות שלה שפתאום נחטפה בגיל צעיר זה יעמוד לזכות עם ישראל ותיפסק מידת הדין על עם ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר