הטוויטר של ג'ודי

ג'ודי מוזס עוקצת את נתניהו: "שוקלת להתמודד בפריימריז, מפחדת שאנצח"

ג'ודי ניר מוזס שלום, רעייתו של השר לשעבר סילבן שלום, צייצה הבוקר בחשבון הטוויטר שלה, בעקיצה לראש הממשלה נתניהו, "מרוב אהבתי לביבי שוקלת להתמודד בפריימריז" (ברנז'ה, ברשת)

(צילום: גיל כהן עליזה זאנה, יח"צ)

חשבון הטוויטר של ג'ודי ניר מוזס שלום, רעייתו של השר לשעבר סילבן שלום, ידוע כמקום שבו היא משחררת אמירות והצהרות שונות ומשונות, שחלקן נמחק תוך כמה דקות. הבוקר הודיעה ג'ודי, כי היא שוקלת להתמודד בפריימריז לראשות הליכוד, נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו

"בזכות אהבתי הרבה לביבי", צייצה מוזס. "שוקלת להרשם היום להתמודדות מולו בפריימריס על ראשות הליכוד... הפחד היחיד שלי שבטעות עוד אנצח...", עקצה אשת השר לשעבר.

הציוץ העוקצני

כוונתה של ג'ודי ככל הנראה לעקיצה בלבד, על כך שאין שום מתמודד נגד נתניהו, וזאת על רקע העובדה שבעלה היה כמה פעמים המתמודד המשמעותי ביותר נגד נתניהו בקרב על ראשות הליכוד. לאחד הגולשים שתהה אם מדובר בהצהרת כוונות, השיבה ג'ודי "לא".

היחסים בין הזוג שלום לבין הזוג נתניהו ידעו עליות ומורדות ושוב מורדות, כאשר למשל בתקופה בה סילבן שלום רצה להתמודד לנשיאות המדינה אך לא קיבל את תמיכתו של נתניהו, עקצה ג'ודי את הזוג המלכותי, אלא שבבחירות ולאחריהן היא דווקא פרגנה לא פעם לביבי ובעיקר לשרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר