הגנב הטיפש בעולם זכה לסלפי עם הכובע שהוביל למעצרו

ג'יימס אנדרסון תועד לפני מספר ימים במצלמות אבטחה במסצ'וסטס כשהוא גונב תכשיטי זהב. לאחר מספר שעות הוא נלכד בזכות שורת טעויות: הוא נשאר עם כובע ה"סלפי" עמו גנב תכשיטים (טכנולוגיה)

מישאל לוי | כיכר השבת |
ג'יימס אנדרסון (צילום: מתוך טוויטר)

גנב עשרת אלפים דולר מחנות תכשיטים ונלכד בגלל רצף של טעויות קריטיות שעשה: ג'יימס אנדרסון, גבר בן 65, תועד לפני מספר ימים במצלמות אבטחה במסצ'וסטס כשהוא גונב תכשיטי זהב בשווי של עשרת אלפים דולר, לאחר מספר שעות הוא נלכד, כך דיווח ערוץ הטלוויזיה FOX25.

ג'יימס נראה כשהוא נכנס לחנות התכשיטים, עוקף את מנגנון האבטחה ומעמיס תכשיטים רבים שהיו בתצוגת החנות על עגלה. בהמשך, הוא נראה כשהוא יוצא מהחנות ומסתלק מהמקום עם רכבו. טעויות קטנות שג'יימס עשה, כך יתברר בהמשך, הובילו לזיהוי שלו: בין היתר הוא לא הסיר את הכובע עליו כתוב "סלפי" לאחר הגניבה.

צילומי הגניבה הופצו בין השוטרים באזור ותוך מספר שעות זיהה שוטר את הרכב שתועד במצלמה ובתוכו לא אשר מאותו אדם שביצע את השוד ולראשו, נחשו לבד... כובע ה"סלפי" אותו חבש בשעת הגניבה.

השוטר שערך סריקה ברכב מצא את הכלים בעזרתם פרץ אנדרסון לחנות, כמו גם את התכשיטים שגנב ועליהם עדיין תגי המחיר של החנות. עם מעצרו התברר כי לאנדרסון עבר פלילי עשיר ועשרות עבירות של פריצה וגניבה.

אתם רוצים לנחש לבד איזה כובע חבש אנדרסון בתמונת המעצר שלו?

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר