שיתוף הפעולה נמשך

ומי התראיין ל'יתד נאמן'? שר הבריאות יעקב ליצמן

האחדות ושיתופי הפעולה בין הנציגים החרדיים בכנסת באים לידי ביטוי גם על דפי העיתונות החרדית, כאשר הבוקר שר הבריאות יעקב ליצמן מעניק ראיון לביטאון דגל התורה "יתד נאמן" (עיתונות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
שר הבריאות יעקב ליצמן (צילום: הדס פרוש - פלאש 90)

האחדות ושיתוף הפעולה בין הנציגים החרדיים בכנסת המביאים להישגים עבור הציבור החרדי באים לידי ביטוי גם מעל גבי העיתונות החרדית.

היומונים החרדים שבעבר לא היו ששים "לפרגן" לנציג מהמפלגה האחרת, וזאת בלשון המעטה, בוחרים לדווח ללא התחשבנות פוליטית קטנונית.

הבוקר מקיים העיתון "יתד נאמן", שופרה של סיעת "דגל התורה", שיחה מיוחדת עם יו''ר סיעת אגודת ישראל שר הבריאות יעקב ליצמן בעניין ההישגים בסל התרופות.

שר הבריאות יעקב ליצמן אומר ל"יתד נאמן" כי "לוועדת הסל הוגשו תרופות רבות וטכנולוגיות למען ציבור החולים, בין היתר תרופות שמאריכות חיים ומצילות חיים. החלטות חברי ועדת הסל הינן מקצועיות ואיני נוהג להתערב בהן כשר הבריאות".

האם מוצדק להקציב חלק כה גדול מהעדכון עבור חולי סרטן, בעוד שחולים רבים במחלות אחרות נשארו בחוץ?

ליצמן: "הסרטן הוא גורם תמותה מוביל ולצערנו יש הרבה מאד מקרים של הצלת נפשות שיש להשקיע בעבור חולי סרטן ולכן טבעי שהתחום דורש הגדלות תקציב".

אין חולק על כך שתקציב הסל נמוך מדי, וחסר מנגנון לעדכון קבוע. האם אתה מתכוון להביא לשינוי?

ליצמן: "אני מסכים שתקציב הסל אינו מספיק דיו לכלל צרכי החולים, מדובר בשמיכה קצרה מדי עבור כל הבקשות שהוגשו לסל שמסתכמות במיליארדים. אך הגדלת התקציב דורשת ויתור על דברים נוספים וזו שאלה של תיעדוף למול נושאים שחשובים לא פחות. אנו פועלים בהחלט לשינוי המצב ולהביא לתוספת לתקציב הסל".

העיתון גם מקדיש כותרת בעמוד הראשון למינויו של יו''ר ש"ס השר אריה דרעי שיכהן כשר הפנים.

"יתד נאמן" דיווח על כך גם בכתבות נוספות שפורסמו אמש וביום שישי בשבוע שעבר והדבר מלמד להערכת גורמים פוליטים על פתיחת דף חדש ביחסים בין המפלגות החרדיות.

הראיון עם השר ליצמן ב'יתד נאמן'
הכותרת ב'יתד' על אריה דרעי

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר