ניסיון הפיגוע במארסיי

הספר שהציל: המחבל ניסה להרוג, אבל הסכין פגעה ב'הלכות ברכות'

כך ספר "וזאת הברכה" על הלכות ברכות שנשא עמו המורה היהודי שהותקף על ידי מחבלים סמוך לבית הכנסת "דבר אברהם" ברובע התשיעי במרסיי בצרפת, הציל אותו מפגיעה חמורה יותר (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
הספר שהציל (באדיבות המצלם)

הספר שהציל: ל"כיכר השבת" נודע כי ספר "וזאת הברכה" על הלכות ברכות שנשא עמו המורה היהודי שנדקר הצהריים (שני) על ידי מחבלים סמוך לבית הכנסת "דבר אברהם" ברובע התשיעי במרסיי בצרפת, הציל אותו מפגיעה חמורה הרבה יותר. בתמונה שהגיעה לידי "כיכר השבת" נראה הספר כשהוא 'דקור' מסכין הקצבים שנשא עמו אחד המחבלים.

המורה, נדקר כשהיה בדרכו לבית הכנסת, אז התנפלו עליו שלושה מחבלים, אחד מהם שהיה מצוייד בסכין קצבים גדולה ניסה לדקור אותו, אולם מסתבר שהספר שהחזיק היהודי מנע פגיעה חמורה יותר של הסכין.

המורה שנדקר וניצל (צילום: meir sibony)
סכין הקצבים (צילום: meir sibony)

המתפלל נפצע באורח קל בלבד משלוש דקירות בידו וברגלו, ולאחר מאבק עם המחבל הצליח להדוף אותו. לפי הדיווחים, המחבלים הזדהו כאנשי דאעש והציגו למורה את תמונתו של מוחמד מראח, המחבל שביצע את פיגוע הירי הקטלני בבית הספר היהודי במרסיי לפני כשלוש שנים וחוסל.

לאחר שהמחבל לא הצליח בניסיון הדקירה הוא שמט את סכין הקצבים על הכביש ונמלט מהמקום. לאחר מרדף שערכה משטרת מרסיי, במהלכו נחסמו כבישים באזור, נתפס המחבל והועבר לחקירת הרשויות. היהודי שניצל סיפר כי "הוא רצה לשחוט אותי, נאבקתי בו והצלחתי להבריח אותו".

הספר שמנע פגיעה חמורה יותר (באדיבות המצלם)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר