קריאה מיוחדת

מרן הרב קנייבסקי קורא ממיטת חוליו: "התפללו לרפואת הרב ליבוביץ'"

גדולי ישראל מפרסמים מכתב מיוחד לציבור שירבה בתפילה עבור ראש ישיבת פוניבז' הגרח"ש ליבוביץ. באורח נדיר, הצטרף ממיטת חוליו לחתימה על המכתב גם מרן הגר"ח קנייבסקי (חדשות, חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
מרן הגר"ח קנייבסקי חותם על המכתב (באדיבות המצלם)

מצבו של הגאון הגדול רבי חיים שלמה ליבוביץ מראשי ישיבת פוניבז' המאושפז בבית החולים שיבא בתל השומר ממשיך להיות קשה. לצד התפילות הנרגשות בבתי הכנסיות והיכלי התורה לרפואתו, מתגייסים גם גדולי הדור בקריאה לציבור הרחב לשאת תפילה להחלמתו.

גדולי ישראל מפרסמים הערב (שני) מכתב מיוחד לציבור שירבה בתפילה עבור הרב ליבוביץ. באורח נדיר, הצטרף לחתימה על המכתב גם מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי המאושפז אף הוא בבית החולים מעייני הישועה בבני ברק, מרן התאמץ וחתם ממיטת חוליו על הקריאה המיוחדת.

נוסח הקריאה: "באשר אחד מחכמי ישראל מהמיוחדים שבהם ומגדולי מעתיקי השמועה שרוי בצער ונמצא במצב קשה מאוד קוראים אנו לאחינו בני ישראל דבכל אתר ואתר להעתיר בתפילה ולהתחזק בלימוד התורה לרפואתו השלימה של רבי חיים שלמה בין צייטא לאה שליטא ראש ישיבת פונוביז והן אל כביר לא ימאס תפילת רבים".

תפילות בפוניבז' לרפואת הגרח"ש (באדיבות המצלם)

בנוסף למרן הגר"ח קנייבסקי, על המכתב חתמו גם מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן, הגאב"ד רבי נסים קרליץ וראש ישיבת פוניבז' הגרי"ג אדלשטיין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר