צפו: קרב היריות שהביא לתפיסת ברון הסמים

במקסיקו פורסם תיעוד מהשתלטות הכוחות המיוחדים על בית המסתור של ברון הסמים והמבוקש מספר 1, אל צ'אפו. בסרטון מתועד קרב יריות והשלכת רימונים. צפו בתיעוד הדרמטי (בעולם)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Televisa)

הערוץ הטלוויזיה במקסיקו "Televisa" פרסם הערב (שני) תיעוד דרמטי של פשיטת הכוחות המיוחדים של המדינה על בית המסתור של חואקין "אל צ'אפו" גוזמן, ברון הסמים הנחשב למבוקש מספר 1 במדינה.

בתיעוד ניתן לראות את אנשי הכוחות המיוחדים פורצים לדירה בעיר לוס מוצ'יס בה הסתתר גוזמן ומנהלים קרב יריות עם מספר מאנשיו שהסתתרו בבית. החיילים המקסיקנים נראים משליכים רימוני הלם אל תוך החדרים לפני הכניסה אליהם. במהלך הפשיטה נהרגו חמישה משומריו של גוזמן ושישה נוספים נעצרו.

לדברי התובע הכללי המקסיקני, דירת המסתור של אל צ'אפו הייתה תחת מעקב כחודש לפני הפשיטה. אל צ'אפו הגיע לדירה ביום חמישי וכבר בבוקר יום שישי יצאה לדרך הפריצה לבית.

כזכור, אל צ'אפו הצליח לחמוק כבר פעמיים מבית הסוהר, כשהפעם האחרונה הייתה לפני כחצי שנה, אז נמלט מאחד מבית הכלא השמורים ביותר במדינה באמצעות מנהרה שנבנתה מתחת לתאו, שם הוא עלה על אופנוע ויצא מהמנהרה היישר אל החופש.

הוא נחשב לאחד שהצליח להערים על כל רשויות החוק האפשריות, וגם בפשיטה על בית המסתור הפעם הוא הצליח להערים על אנשי הכוחות המיוחדים.

אל צ'אפו הצליח לחמוק מבית המסתור באמצעות דלת סתרים שהיתה מוסתרת מאחורי מראה בבית, משם עבר אל תעלות הביוב ונמלט מהבית. הוא אף הספיק לגנוב רכב לפני שנלכד על ידי רשויות הביטחון ונלקח חזרה אל בית המסתור.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר