אב ובתו נפצעו בקריסת מרפסת בירושלים. תיעוד

שני בני אדם נפצעו בצהריים באורח בינוני וקל כתוצאה מקריסת מרפסת ברחוב אגרון בירושלים, בבניין הסמוך למלון וולדורף אסטוריה. הזירה נסגרה והמשטרה פתחה בחקירה • צפו (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: אריק אבולוף כבאות והצלה ירושלים)

שני בני אדם נפצעו בצהריים (שלישי) באורח בינוני וקל כתוצאה מקריסת מרפסת ברחוב אגרון בירושלים, בבניין הסמוך למלון וולדורף אסטוריה.

בעקבות הקריסה, צעירה בת 25 וגבר כבן 60 נפלו מגובה והם נפצעו באורח בינוני וקל.

צוותי כיבוי אש שהוזעקו לזירה חילצו את הפצועים וצוותי מד"א ואיחוד הצלה העניקו להם טיפול רפואי ופינו אותם לבית החולים בעיר.

צוותי כיבוי וחילוץ ממשיכים גם עתה לפעול בזירה. במקביל הוזעקו כוחות משטרה בכדי לבדוק כיצד קרה שמפרסת קורסת במבנה.

דובר מד"א, זכי הלר מסר כי "בשעה 12:16 נמסר למד"א מרחב ירושלים על מפרסת שככל הנראה קרסה מגובה של כ-6 מטר ברחוב המערבים פינת אגרון בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי ל-2 פצועים, בהם: צעירה כבת 25 במצב בינוני עם חבלות בגפיים וגבר כבן 60 במצב קל עם חבלה בחזה".

אפרים צריק מתנדב באיחוד הצלה סיפר: "רצפת המרפסת קרסה וצעירה שהייתה על המרפסת נפלה למטה ונחבלה. יחד עם מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה הענקנו לה טיפול רפואי ראשוני ולאחר מכן היא פונתה לבית החולים. אזרח ששהה בסמוך למיקום קריסת המרפסת נחבל ונפצע באורח קל. נסיבות המקרה בבדיקה".

דובר משטרת ירושלים מסר כי "ברחוב אגרון קרסה מרפסת של מבנה מגורים. מהמקום פונו 2 נפגעים. זירת האירוע נסגרה. נפתחה חקירה והוזמן למקום נציג מהרשות המקומית/מבנים מסוכנים".

דובר כבאות והצלה ירושלים מסר כי "מדובר במרפסת אבן המחוברת לקיר באמצעות תשתית מברזל. לפי דיווח מהשטח, על פניו נראה כי תשתית הברזל ישנה וחלודה.

"לוחמי האש ביצעו פירוק של חלקי אבן ומרצפות במרפסת הנוטים ליפול באופן מיידי, וכרגע מאבטחים את הזירה למניעת פגיעה באזרחים, במידה ותהיה קריסה משנית של חלקים נוספים מהמרפסת. כמו כן למקום הוזעק מהנדס מבנים מסוכנים לבדיקת המבנה".

מבית החולים הדסה עין כרם נמסר כי "אל יחידת הטראומה פונו 2 נפגעים אשר נפצעו בעת קריסת מרפסת עליה עמדו, ברחוב אגרון בירושלים. הנפגעים הם אב בן 74 ובתו בת 27. מצב הפצוע קל, מצב הפצועה קל עד בינוני. שניהם בהכרה מלאה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר