תיעוד בלעדי

הבן זעק מול מיטת אמו: לא דיברת מעולם לשון הרע

אליעזר רוזנברג, בנה של חיה דבורה רוזנברג שנפטרה לאחר סיבוך שנגרם מדלקת ריאות, ספד לה בבכי קורע לב: "אחד הדגשים בבית היה לא לדבר לשון הרע, גם אם זה בלי שמות". צפו בתיעוד (חרדים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם)

מאות בני אדם ליוו הצהריים (שלישי) למנוחות את הגב' חיה דבורה רוזנברג ע"ה שנפטרה באופן פתאומי מסיבוך של דלקת ריאות בה חלתה. היא נטמנה בבית העלמין "שומרי שבת" וילדיה אמרו עליה "קדיש" בבכי.

בנה אליעזר ספד לה בבכי ואמר כי אמו הקפידה לא לדבר לשון הרע כל שנות חייה: "מאז שאני ילד אני זוכר שזה היה אחד הדגשים בבית, דבר ראשון לא לדבר לשון הרע וגם אם זה לא לשון הרע - גם אם זה "פושר, בלי שמות". אני יודע באופן אישי שכמה אנשים דיברו לא יפה. אני באופן אישי ראיתי ורציתי לדבר אבל היא לא הסכימה".

ליאת, שבתה למדה בגן של המנוחה, ספדה לה הבוקר בשיחה עם "כיכר השבת": "היא הייתה מאוד מוכרת בקהילה. מדובר באישה מיוחדת עם לב טוב שתמיד עזרה לכולם. היא הייתה אשת חינוך, אין ילד בקהילה שלא למד אצלה".

מלכה סיפרה כי המנוחה הייתה בריאה לחלוטין ובסוף השבוע שעבר עוד לימדה את הילדים בגן בביתה. "היא עבדה עד סוף השבוע בגן והמקרה אירע באופן פתאומי. היא הייתה בריאה לחלוטין". היא מספרת כי לפני שבע שנים נפטרה גננת נוספת באופן פתאומי ובשנים האחרונות נפטרו עוד כמה בקהילה. "יש אבל כבד בקהילה. זו לא הטרגדיה הראשונה בקהילה וזה תפס אותנו בהלם. אנחנו צריכים לעשות חשבון נפש בעקבות כך".

אם לילדה נוספת בגן ספדה גם היא לגננת ואמרה כי "מדובר באישה מיוחדת שנתנה את כל כולה לחינוך הילדים". באשר לאסונות בציבור החרדי שאירעו בשבועות האחרונים היא זועקת "די כבר לצרות. אנחנו צריכים לעשות חשבון נפש ולומר לאלוקים די לצורתנו. תעשה לזה סוף".

המקרה התרחש אתמול, אז הוזעקו כונני מד"א וארגוני ההצלה לביתה בזכרון יעקב לאחר שדיווחה כי לא חשה בטוב. היא פונתה לבית החולים הלל יפה בחדרה, שם נאבקו הרופאים על חייה אך בשעות הלילה היא השיבה את נשמתה לבוראה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר