שר הפנים נגד דאעש

דרעי יוזם: שר פנים יוכל לשלול אזרחות מטרוריסטים גם בחו"ל

יו"ר ש"ס ושר הפנים דרעי מקדם תיקון חוק, שיאפשר לשר הפנים לשלול את אזרחותם של המצטרפים לארגוני טרור ומפרים אמונים למדינה גם בהיותם בחו"ל. ומה עם הרשויות הערביות? (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל - פלאש90)

דרעי נגד דאע"ש: יו"ר ש"ס השר אריה דרעי שרק השבוע נכנס לתפקידו החדש במשרד הפנים, יוזם תיקון חוק שיאפשר לו לשלול אזרחות מישראלים שיצאו והצטרפו לשורות האוייב מחוץ למדינה.

במצב הנוכחי, ישנם ערבים תושבי ישראל, שהצטרפו לשורות ארגוני טרור, במיוחד דאע"ש, ושוהים בחו"ל, אך שר הפנים לא יכול לפתוח בהליך שלילת האזרחות כל עוד הם שוהים בחו"ל.

דרעי בקש לתקן את החוק, ולאפשר לשר הפנים להתחיל בהליך ביטול האזרחות לאותם אנשים ש"הפרו אמונים למדינה", גם בהיותם בחו"ל.

תיקון החוק מיועד במיוחד לערביי ישראל שמצטרפים לשורות דאע"ש, אך כאמור, לא רק להם.

בתוך כך, דרעי כינס הבוקר ישיבת עבודה ראשונה עם הנהלת משרד הפנים. בשיבה שמע דרעי ממנכלי"ת המשרד אורנה הוזמן בכור ומראשי המחוזות והאגפים תיאור על עבודתם והבעיות שעומדות על הפרק.

דרעי אמר בישיבה: "הבעיות בגדול לא משתנות. דבר ראשון אני מבקש מעתה לא לדבר יותר על תוכניות הבראה לרשויות חלשות, אלא תכנית המראה. אנחנו לא קופת חולים. אני רואה שהפערים בין הרשויות החזקות לחלשות עדיין גדולים וזה עלול להתפוצץ לנו בפרצוף. יש למשל כ-50 רשויות במגזר הערבי עם בעיות שאנחנו חייבים להשקיע בהן מאמץ גדול כדי לגרום להמראתן. לתת לאותן רשויות חלשות כלים כדי להצליח".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר