"מצבו הבריאותי מדרדר"

בערב שבת: רופא הוזעק לביתו של הרב יאשיהו פינטו

בערב שבת קודש, חלה הידרדרות במצבו הבריאותי של האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו ולביתו הוזעק רופא שייצב את מצבו. בעקבות כך, בוטלה סעודת ליל שבת של הרב עם עשרות מחסידיו (חרדים, בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו (צילום: פלאש 90)

מנהיג קהילת "שובה ישראל", האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו חש ברע בערב שבת, ולביתו הזועק רופא שייצב את מצבו ובכך הרב לא נזקק לפינוי לבית החולים, בעקבות מצבו הבריאותי בוטלה סעודת ליל שבת של הרב עם עשרות מחסידיו.

מידי שבת מגיעים למעונו של האדמו"ר עשרות מחסידיו, אולם השבת הסעודה בוטלה עקב מצבו הבריאותי של הרב, כאשר הרב נותר לאכול את הסעודה עם משפחתו הקרובה.

בהודעה שהפיצו הבוקר חסידיו ברשתות החברתיות התבקשו הגולשים להעתיר בתפילה לרפואתו של הרב משום ש"מצבו הבריאותי הקשה של כבוד קדושת האדמו"ר פינטו שליט"א מדרדר מיום ליום".

"הציבור הקדוש מתבקש להתפלל בבתי הכנסת בכל מקום בעד כבוד האדמו"ר פינטו שכל כולו למען החסד לשמח יתומים ואלמנות להגדיל תורה ויראת שמים בכל הארץ ובעולם", נכתב.

בשבוע שעבר התייחס הרב למצבו הבריאותי ואמר בשיעור שמסר כי "מצב הבריאות קשה, הגוף הולך ונחלש מיום ליום נצטרך לעבוד טיפולי כימותרפיה קשים כנגד מחלת הסרטן שנמצאת בערמונית ובבלוטות הלימפה".

הרב ביקש מציבור המשתתפים להעתיר בתפילה עבורו, "תתפללו תעתירו בעדנו לרפואה שלמה שנזכה עוד לראות את ילדי הקטנים גדלים לתורה ויראת שמים אמיתית".

הרב אמר את הדברים בפני עשרות חסידיו שהגיעו לבית הכנסת "תפארת יוחאי" לרגל הילולת הבבא סאלי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר