ליל שבת בירושלים

חיילים הותקפו בידי קיצוניים וחולצו בידי התושבים החרדים

קבוצת חיילים וקצינים שהגיעה בליל שבת לשכונת שמואל הנביא בירושלים, הותקפה בידי קיצוניים וחולצו בידי תושבים חרדים בשכונה שזעמו על התקיפה. אחת הקצינות נפצעה באורח קל (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: לארה שגב - פלאש90)

שוב קיצונים תקפו חיילים: קבוצת חיילים הותקפה בליל שבת ברחוב שמואל הנביא בירושלים, בידי כמה קיצונים בעלי זהות חרדית.

קבוצת חיילים שמנתה כ-80 חיילים ומפקדיהם, שהגיעו לשבת גיבוש במדרשיה "דרכי אבות" במעלות דפנה, הותקפו בידי הקיצונים בעת שעברו ברחוב שמואל הנביא. אחת הקצינות נפצעה קל בפניה מחפץ שהושלך לעברה, אך לא נזקקה לפינוי לבית החולים.

עד ראייה סיפר ל"כיכר השבת" על שהתרחש: "הקיצוניים יצאו מטיש והבחינו באותם חיילים, ומבלי לחשוב החלו לתקוף אותם. בשל כך החיילים הוציאו גז מדמיע כדי להגן על עצמם".

תושבים חרדים שהבחינו במתרחש הפרידו בין הצדדים. "ראינו את מה שקורה והפרדנו בין הצדדים", אמר אחד מהם, "לא ייתכן שיתקפו חיילים ויעשו שם רע לציבור החרדי".

מייד לאחר המקרה הגיעו החיילים לביתו של הרב מכליס כדי להשתתף ב"עונג שבת", ובמהלך האירוח שוחח עמם הרב והבהיר כי הציבור החרדי כולו מתנגד למעשיהם של אותם קיצוניים.

מקרה התקיפה התרחש יום לאחר שחרורם ממעצר של שלושת פעילי הפלג הירושלמי, החשודים שנעצרו השבוע בחשד כי הפיצו את חוברות ההסתה "הציידים" נגד חיילים חרדים.

במשטרה מקווים כי המעצרים הללו ישימו סוף לקמפיין הסתה כנגד חרדים לובשי מדים, שהביא ללא מעט מקרי תקיפות מצד קיצוניים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר