מרגש את הרשת

קידוש השם: זה מה שהבחור החסידי הזה עשה עם 130 אלף שקל שמצא בתחנת אוטובוס

צעיר אנטי-חרדי, כפי שהוא מעיד על עצמו, איבד 130 אלף שקל בתחנת אוטובוס ולא האמין למראה עיניו: נחמיה אינדורסקי, חסיד בעלזא בן 19.5 המתין לו בתחנה עם הפתעה מרגשת (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
נחמיה אינדורסקי, קידוש השם (צילום: מתוך פייסבוק)

מצוות השבת אבידה של הבחור הבעלזאי מרגשת את הרשת: ביום שישי האחרון פירסם אדם שאינו דתי פוסט מרגש ובו סיפר על בחור חרדי שהשיב אבידה בסכום גבוה במיוחד.

האיש כתב כי שכח תיק ובו 130 אלף ש"ח במזומן ליד תחנת אוטובוס בחיפה. לדבריו, לאחר כחצי שעה הוא חזר כשהוא סהרורי לגמרי מחשש שמא לקחו את התיק. "חשבתי אולי בכל זאת יקרה הנס ועוד אמצא את זה".

"כשהגעתי לתחנה, ישב שם הבחור החרדי ושאל אותי האם הוא יכול לעזור לי. סיפרתי לו ​את הסיפור והוא אומר לי כך: 'הגעתי לפה לפני 25 דקות וראיתי את התיק. פתחתי ואני רואה סכום כסף לא קטן. אמרתי לעצמי כי אחכה כאן רבע שעה ואם האיש לא יגיע אשים פתק עם מספר פלאפון שיוכל להשיג אותי".

"לאחר רבע שעה, כשאף אחד לא הגיע, אמרתי לעצמי שכיוון שאני מתגורר בירושלים ואולי הכסף דחוף למאבד, אחכה עוד פרק זמן. אמרתי פרק תהילים כדי שיבוא מהר, לא עברו 10 דקות והגעת". הבחור ביקש שהמאבד ייתן סימנים שזה שלו והחזיר לו את הכסף בשלמותו.

"עד לרגע שסיימתי לספור לא האמנתי שזה אצלי ושאמצא את זה בכלל (אני כ"כ "הייתי" אנטי חרדי אבל עד כאן) רציתי לתת לו סכום יפה אבל הוא בשום אופן לא רצה לקבל, אמר שזה המצווה שלו" סיפר המאבד בהתרגשות.

בראיון לרדיו קול חי סיפר הבחור נחמיה אינדורסקי, חסיד בעלזא בן 19.5 שלומד בישיבת בעלזא, כי עברו בראשו מחשבות על דברים טובים שניתן לעשות עם הכסף, כמו נתינת מעשרות. אך אז הוא השיב לעצמו כי זהו כסף שאינו שייך לו ובעליו צריכים אותו.

נחמיה החליט להמתין רבע שעה נוספת, "אמרתי 'ריבונו של עולם אני עברתי את הניסיון, כעת אתה צריך לעשות את שלך ולשלוח אותו'".סיפר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר