תיעוד קורע לב

הבעל והבן השתנקו מבכי בקדיש בהלווית דפנה מאיר בעתניאל

מאות בני אדם השתתפו במסע הלוויה של הקדושה דפנה מאיר הי"ד בעתניאל. חברתה ספדה: "אני צועקת די! תבקשי רחמים על הילדים". מסע הלוויה יצא לכיוון ירושלים. צפו בתיעוד הדומע (חדשות)

הקדיש ומסע הלוויה (צילומים: דוברות הר חברון)

הפיגוע בעתניאל: מסע הלוויתה של הקדושה דפנה מאיר הי"ד, שנרצחה בפיגוע אתמול בפתח ביתה בעתניאל, יצא לפני זמן קצר מבית הכנסת ביישוב.

מאות בני אדם הגיעו אל בית הכנסת ביישוב, שם החל מסע הלוויה בשעה 9:00, למקום הגיעו בעלה, נתן וששת ילדיה, שבכו ללא הפגות.

צפו: הבעל והבן באמירת הקדיש בבכי (צילום: עפר מאיר - ynet)

חברתה של דפנה, אפרת דהן, פתחה את מסע ההספדים בעתניאל, ואמרה בבכי: "איבדנו אחות בלב ובנפש. הכרנו לפני ארבע שנים כשישבתי בגן שעשועים והבנתי מיד שהפכנו לחברות. אפשר היה לדבר איתך על הכול. תמיד אמרת את האמת בפנים ובאהבה. את תמיד התנדבת".

"אין לבבות פועמים, אין בדיחות טובות יותר בסוף כל הודעה בוואטסאפ. מה יהיה עכשיו דפנה? אני צועקת מכאן ואנחנו מבקשים די. דפנה תבקשי רחמים על נתן והילדים. אנחנו כאן למטה נשמור עליהם".

הבעל והילדים בהלוויה (צילום: אלישע בן קימון - ynet)

אחריה ספדה חברה נוספת, אביגיל רוזנברג, שהשתנקה בבכי: "איך מספידים חברה? לא עיגלת פינות. כל מפגש בינינו היה בסיס לצחוק והומור. שיתפת אותנו בחייך בפתיחות מלאה וכך נהגת עם עוד הרבה אנשים. היית אמא מסורה ואחות מסורה".

פרופסור יוחנן פייזר מבית החולים סורוקה, שם עבדה דפנה כאחות, ספד: "מי היה מאמין שאנחנו נעמוד כאן בנסיבות כל כך טרגיות. דפנה עסקה כאן בהצלת חיים וחייה נקטפו לעיניי ילדיה. היא תמיד עשתה מעבר למצופה ולדרוש עם נתינה אינסופית. חסרונה אינה נתפס".

בתום ההספדים יצא רכב החברא קדישא, אל עבר בית העלמין הר המנוחות בגבעת שאול בירושלים, לשם יגיע מסע הלויה בשעה 11:00, שם יספידוה בעלה וילדיה וכן שרים ואישי ציבור והיא תיטמן במקום.

דפנה מאיר הותירה אחריה בעל, נתן, ושישה ילדים: רננה (17), עקיבא (15), אהבה (10), נעה (11), יאיר (6) ויניב (4).

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר