צפו בהספד המלא

נתן מאיר נפרד: "דפנהל'ה, סליחה על כל הפעמים שפגעתי בך"

דפנה מאיר הי"ד, שנרצחה בידי מרצח שפל בפתח ביתה, הובאה למנוחות בהר המנוחות בירושלים • בעלה נתן, ספד לה בדמעות, הבטיח לשמור על הילדים וביקש את סליחתה • וידאו וגלריה (דיין אמת)

(צילום: עפר מאיר ודניאל אליאור - ynet; תמונות: יונתן זינדל - פלאש 90)

דפנה מאיר הי"ד, שנרצחה בידי מרצח שפל בפתח ביתה ביישוב עתניאל, הובאה בצהריים (שני) למנוחות בהר המנוחות בירושלים.

בעלה נתן ספד לה בדמעות, הביטח לשמור על הילדים וביקש את סליחתה:

"דפנה שלי, היא אחת ממיליון, אחת ממיליון שגדלים בבית-לא-בית ומצליחים לגדול ולהשתקם. דפנה החליטה להחזיר חסד לעולם, והשיבה.

"נפגשנו חיילים, גבול דרום לבנון, רגע לקח לנו להתאהב, רגע לקח לך. אז אמרתי, 'ברוך בואך'. עכשיו אני אומר, 'ברוכה את בצאתך'. אנחנו מצדיקים עלינו את הדין. אנחנו רק מודים על כל דקה שהייתה לנו איתך. שישה אוצרות השארת לי, אשמור עליהם בשבילך - רננה, עקיבא, נועה, אהבה, יאיר ויניב - יחידים במינם. טבועים בחותמך.

"אבא יקר, אינני מערער אחריך כמלוא נימה. נתת, לקחת, יהי שמך מבורך. אך את זאת תעשה, היתומים שלי הם גם היתומים שלך, תן לנו כוח. בביתנו תן לנו לחוש את החיבוק החם שלך, את האהבה שלך", הוסיף בתחינה.

"לדפנה היה גם כתר גדול, כתר האמת, דפנה היתה ישרה מאוד, מדויקת מאוד, חדה כתער. לא הכול אהבו את זה, אבל כולם ידעו להעריך והאמת הזאת ניטחה ארצה, נשבר הכלי, האור התפזר.

"אני מבקש מכל מי שבא לכאן, מכל מי שבא לכאן לכבד את זכרה של דפנה, שייקח על עצמו להרים חלק מהאור שנשפך, כדי שהאמת מארץ תצמח. קחו לכם טיפה אמת, שזה יהיה הגלעד הראוי לדפנה'לה שלנו, לאמא היקרה שלנו. דפנה'לה שלי, תודה על כל רגע איתך וסליחה על כל הפעמים שבהן פגעתי בך.

"אהבתנו חזקה מכדי להיות דבר חולף. היי שלום. נוחי בשלום, ותעלי לגורלך לקץ הימים עם כל מתי ישראל במהרה בימינו אמן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר