8 דרכים פשוטות לסידור חכם של מטבח קטן

פתגם אמריקני מפורסם טוען ש"דברים טובים באים בחבילות קטנות", וסביר להניח שמי שעומד מאחוריו מעולם לא ניסה להכין ארוחה ליותר מ-3 אנשים במטבח קטן. הנה 8 דרכים פשוטות לניצול חכם של כל סנטימטר במטבח, בלי להפוך אותו לחלל דחוס (בבית, סטייל)

העבירו הלאה מה שאתם לא צריכים

נשמע מובן מאליו, נכון? רק שמבט קל במטבח הזעיר שלכם (אם המטבח שלכם היה גדול, לא הייתם כאן), יגלה שיש לכם יותר מדי ספלי קפה, מזלגות מיותרים וכלי הגשה שיושבים בארון מאז החתונה. שמרו את הכלים ההכרחיים, והעבירו הלאה את שאר הפריטים שברור לכם - אי שם בסתר לבכם - שלעולם לא תשתמשו בהם.

הקטינו את המכשירים

בסדר, אתם זקוקים למיקסר. אבל מי אמר שאתם צריכים את המילה האחרונה של קיצ'נאייד? לכו על מיקסר יד קטן שניתן לאחסן בקלות בארון בסוף השימוש וחסכתם לכם שטח שיש יקר.

תלו את הסירים והמחבתות

לא, זו לא שורה משיר ילדים, אלא פתרון נהדר לכלי הבישול שלכם, במקום עוד ארון - מה שיעניק למטבח תחושה של חלל פתוח יותר.

מגנטו את הסכו"ם

כשיש לכם מעט מקום במגירות ואין בשיש מספיק שטח לבלוק סכינים - עברו למגנטים, על הקיר. תוכלו למצוא התקנים מיוחדים לכך בחנויות לכלי בית.

מדפים פתוחים

בשורה התחתונה: כשהכל מוצג לראווה בלי אפשרות לכסות, תקפידו יותר שדברים יישארו נקיים ומסודרים. בנוסף, מדפים פתוחים הופכים את המטבח למקום מואר ובהיר יותר.

נצלו כל פינה למדפים צפים

ובכן, אין טעם להשאיר חללים ריקים במטבח קטן, ובכל מה שקשור למדפים קטנים, צפים (ראו תמונה) שממוקמים בפינות מתוחכמות - חל הכלל "כל המרבה הרי זה משובח".

מה שעגלת הגשה יכולה לעשות!

מלבד העובדה שהיא מוסיפה טאצ' ייחודי מלא סטייל למטבח שלכם, אפשר לדחוף בה הכל - ספרי בישול, כלי הגשה, תבלינים, מגבות וכל מה שנראה לכם מתאים והגיוני.

מחלקי מדפים

מלא מדפים זה נהדר, אך כדי לשמור על הסדר בתוכם - היעזרו במחלקי מדפים שאפשר להשיג בכל חנות לכלי בית. התוצאה שתתקבל תהיה נעימה לעין ומאורגנת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר