תיעוד מהמעצר

לוחמי דובדבן שלפו את המחבל מהמיטה בנשקים שלופים • צפו

בשעת לילה מאוחרת, פשטו לוחמי דובדבן, בנשקים שלופים, בעקבות מידע מודיעיני מהשב"כ, על בית בכפר יטא, ומהמיטה שלפו את המחבל, מוראד אדעיס בן ה-16, שרצח את דפנה מאיר הי"ד (בארץ)

(צילום: דובר צה"ל)

תיעוד המעצר: בשעת לילה מאוחרת, פשטו לוחמי דובדבן, בעקבות מידע מודיעיני של שירות הביטחון הכללי, על בית ביטא, ומשם שלפו את המחבל, מוראד אדעיס בן ה-16, מהמיטה.

הבוקר הותר לפרסום כי לאחר יותר מ-24 שעות מהפיגוע המזעזע בעתניאל בו נרצחה דפנה מאיר הי"ד, בפתח ביתה ולעיני בתה רננה בת ה-17, לכדו כוחות הביטחון את המחבל.

המחבל מוראד אדעיס, בן 16 בלבד, שהה בביתו ביטא, הגובלת בעתניאל. לוחמי דובדבן פשטו על הבית, נכנסו לחדר בו שהה, שלפו אותו מהמיטה והעבירו אותו לחקירת השב"כ.

המחבל מוראד אדעיס לאחר מעצרו (צילום: תקשורת שב"כ)

לאחר שביצע את הפיגוע הקשה, הוא נמלט מעתניאל וכוחות צה"ל פתחו במצוד נרחב אחריו תוך שהם נכנסים לכפרים הסמוכים ליישוב.

מהשב"כ נמסר כי במסגרת פעילות מודיעינית ובמבצעית מאומצת של שירות הביטחון הכללי וצה"ל, וכן של החטיבה המרכזית יהודה ויחידת דובדבן, נעצר הלילה חשוד בביצוע הפיגוע בעתניאל בו נרצחה דפנה מאיר ז"ל".

עוד נמסר כי "החשוד, קטין תושב אחד מכפרי הסביבה, הועבר לחקירת שב"כ".

פעילות לוחמי דובדבן, הלילה (צילום: דובר צה"ל)

ראש מועצת הר חברון, יוחאי דמרי, הגיע הבוקר יחד עם מח"ט יהודה ומפקד יחידת דובדבן, להודיע לנתן מאיר, בעלה של דפנה הי"ד, על תפיסת המחבל.

רכז הביטחון של היישוב הודיע לתושבים על תפיסת המחבל ועדכן כי לא מדובר בפועל שעבד ביישוב וכי כבר מאתמול ידוע להם מהיכן וכיצד חדר אל היישוב בכדי לבצע את הפיגוע. לדבריו, במהלך הצהריים אתמול, "התחלנו לעבוד על מענה לטווח הקצר ולטווח הארוך. במקביל נעשתה עבודה בבדיקת כלל חלקי המערכת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר