"קיבל מתנת אל": ההספד של דאעש לג'ון הג'יהאדיסט

"היה זה בזכות הרחמים והברכה של אללה שהוא קיבל את מתנת האל, אף שהתגורר באחד מאזורי הכפירה ולמרות נוכחותם הרבה של חוטאים". ההספד של דאעש לג'ון הג'יהאדיסט (חדשות, בעולם)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(מתוך מגזין דאעש)

עכשיו זה רשמי - ג'ון הג'יאהדיסט חוסל: שבועות ספורים לאחר שראש ממשלת בריטניה דיויד קמרון הודיע כי מטוסים ללא טייס של חיל האוויר המלכותי תקפו רכב בו שהה מוחמד אמוזי, המכונה ג'ון הג'יאהדיסט, ארגון הטרור הרצחני דאעש מודה לראשונה כי המחבל המפורסם אכן חוסל.

במדור "השאהידים הגדולים" במגזין התעמולה של דאעש - "דאביק" נכתב כי מוחמד אמוזי חוסל על ידי מל"ט שתקף את הרכב בו נסע וכי אמוזי נהרג במקום.

במגזין נכתב: "אמוזי נהרג כשהמכונית שבה נסע הותקפה על ידי כלי טיס בלתי מאויש בעיר א-רקה בסוריה - הוא מת במקום". עוד נכתב כי "לוחם הג'יאהד שתפס כותרות בכל העולם בתור 'ג'ון הג'יהאדיסט' הגיע במקור מאזור צפון-מזרח של חצי האי ערב, בעוד מוצאה של אמו הוא בתימן".

ג'ון הג'יאהדיסט החדש

"בגיל צעיר אחינו היקר נסע עם משפחתו ללונדון. זה הפך למקום שבו גדל לשנוא, יחד עם אחיו, את אלו שמנהגיהם וערכיהם היו שונים ממה שהוא היה רגיל אליו. היה זה בזכות הרחמים והברכה של אללה שהוא קיבל את מתנת האל, אף שהתגורר באחד מאזורי הכפירה ולמרות נוכחותם הרבה של חוטאים" נכתב במגזין.

כזכור, בשבוע שעבר שחרר ארגון הטרור סרטון זוועה חדש בו נראה המחליף של ג'ון הג'יאהדיסט, גם הוא בריטי במוצאו, שאיים על ראש ממשלת בריטניה. אלא שאז לא אישר הארגון כי אמוזי חוסל והוחלף וגרם לגל של ספקולציות עד שגורמי מודיעין הבהירו כי מדובר באדם בשם אבו רומישה שנמלט מבריטניה לפני כשנה וחצי בעקבות אישום על עיסוק בטרור.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר