חג לפוליטיקאים

חמישה ימים לפני: יש עתיד ערכו סדר ט"ו בשבט

חברי הכנסת של יש עתיד, בראשות היו"ר יאיר לפיד, ערכו היום, חמישה ימים לפני, "סדר ט"ו בשבט" חגיגי בהנחיית ח"כ עליזה לביא. לפיד ניצל את הטקס לקשר בין הסיעה שלו לחג. צפו (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: דוברות יש עתיד)

ט"ו בשבט הגיע חג לא רק לאילנות: המפלגת החילונית 'יש עתיד', בראשות יאיר לפיד ערכה הצהריים (רביעי), את 'הסדר המסורתי לט"ו בשבט', בחדר הסיעה בכנסת בהשתתפות חברי הכנסת והיועצים הפרלמנטרים. הסדר נערך בכל שנה על ידי ח"כ עליזה לביא.

יו"ר 'יש עתיד' לפיד אמר: "יש בישעיהו משפט יפה 'כי ימי העץ ימי המי'. ט"ו בשבט בעצם הלימוד ממנו זה לא חג על נטיעות, לא לומדים לנטוע, לומדים סובלנות. זה חג שמלמד אותנו. הרי מה זה זריעה ונטיעה? זה שיעור בסובלנות וזה חג שהוא שיעור בסובלנות.

"שאתה יודע שאתה שם משהו קטן באדמה יום אחד ולאט לאט אתה תחכה סביבו ותטפח אותו ותגדל אותו. אנחנו עדיין שתיל צעיר.יש עתיד קמה לפני ארבע שנים אבל גדלה יפה וזה חג יפה. אף אחד לא נהרג, אף אחד לא הרג אף אחד, וזה חג של סובלנות".

לדבריו: "אני חושב שבימים האלה שאנחנו רואים את תרבות האינסטנט משתוללת סביבנו ובמקום להבין שיש תהליכים שלוקחים זמן ושליצור מדינה וליצור מולדת וליצור חברה ישראלית זה תהליך מורכב של טיפוח, של זריעה ושל נטיעה, כל אחד מחפש את המשפט שיוכיח שהוא יודע לעשות את זה בשתי דקות.

"לא עושים את זה בשתי דקות. עושים את זה מתוך אחריות, עושים את זה מתוך הבנה שכולנו פה ביחד, עושים את זה כמו שמגדלים עץ. אז כימי העץ ימי המי. שיהיה חג שמח לכולם".

ח"כ עליזה לביא שערכה את הסדר אמרה: " ט"ו בשבט הוא חג ישראלי. חג המסמל התחדשות ופריחה. לא פלא שהפך למסורת ב'יש עתיד'. זוהי השנה השלישית בה אנו עורכים את הסדר הזה. בימים כמו אלו, חשוב במיוחד שנחגוג את הישראליות שלנו כולנו יחד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר