ארה"ב והאו"ם שוב נגד ישראל: "מתנגדים להרחבת ההתנחלויות"

בעקבות כוונתה של ישראל להכריז על קרקעות ליד יריחו כ"אדמות מדינה", אמר מזכ"ל האו"ם באן קי מון כי הוא "מודאג" מכך. מחלקת המדינה האמריקנית הבהירה: 'מתנגדים להרחבת התנחלויות' (עולם)

(צילום: פלאש90)

ושוב, האו"ם וארה"ב מגנים את ישראל: הגינוי מגיע על רקע הפרסומים בדבר כוונתה של ישראל, להכריז על 1,500 דונם באזור יריחו כעל "אדמות מדינה", כפי שפורסם אמש בגלי צה"ל.

בתגובה פרסם מזכ"ל האו"ם באן קי מון, הודעה בה כתב כי הוא "מודאג" מהכוונה. לדבריו מדובר ב"הפרה ברורה של החוק הבינלאומי". באן קרא לישראל "לשפר את יחסה לפלסטינים".

הודעתו כתב המזכ"ל כי הוא מודאג מהכוונה הישראלית להכריז על 1,500 דונמים מדרום ליריחו כקרעות מדינה, עליה פורסם לראשונה ב"גלי צה"ל". באן קרא לישראל לשפר את יחסה לפלסטינים ואף ציין בהודעתו כי הקמת התנחלויות היא הפרה ברורה של החוק הבינלאומי.

גם במחלקת המדינה האמריקנית הצטרפו למתקפה. סגן הדובר מארק טונר אמר: "כפי שראינו בעבר, נראה שזהו צעד לכיוון בניית התנחלויות באזור זה".

בהמשך הוסיף טונר: "אנחנו מתנגדים בחריפות לכל צעד שעלול להאיץ את התרחבות ההתנחלויות. אנחנו מאמינים שזה לא תואם את פתרון שתי המדינות ושם בסימן שאלה את מחויבות ממשלת ישראל לעקרון זה"‎.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר