35 חרדים הצטרפו היום למשטרת ישראל

35 שוטרים חרדים שהתגייסו במסגרת השרות האזרחי ביטחוני ובמסגרת שירות החובה הצטרפו היום באופן רשמי למשטרת ישראל וישתלבו בתפקידי סיור בניידות המשטרה ובמערך הטכנולוגי (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: חטיבת דובר המשטרה)

עשרות חרדים גויסו למשטרה: 35 שוטרים חרדים שהתגייסו במסגרת השרות האזרחי בטחוני ובמסגרת שרות החובה הצטרפו היום (חמישי) באופן רשמי למשטרת ישראל.

השוטרים הצטרפו היום למערך המבצעי של המשטרה לאחר שסיימו קורס בו למדו על יסודות המשטרה והחוק, ועל תפקידי השוטר בהתאמה למגוון התפקידים בהם הם ישתלבו במהלך שרותם.

השוטרים שגם עברו הסמכת ירי בכלי נשק, ישתלבו בתפקידי סיור בניידות המשטרה, במערך הטכנולוגיות וכתומכי המודיעין האלקטרוני - סיגנט, חובשים ובמעון מגוון רחב של תפקידים. השוטרים מצטרפים לקבוצה נוספת של כ-140 שוטרים חרדים המשרתים כיום בשרות חובה במשטרה.

רב משמר הגבול רפ"ק הרב בועז גלעדי ברך את השוטרים החדשים וציין בדבריו כי מיטב הבחורים שמגיעים למשטרת ישראל מהווים מגדלור של השפעה חיובית על הסובב אותם בארגון ומאידך הם המגשרים והשגרירים הטובים ביותר בין משטרת ישראל לציבור הרחב. הרב גלעדי קרא לשוטרים להיות הקטר החם שמושך את הקרונות.

ראש תחום שח"מ במשטרת ישראל רפ"ק לירון לוי אמר כי השוטרים מסיימי הקורס יקבעו את תדמיתה של המשטרה בפני הציבור הרב גווני במדינת ישראל. כמו כן הוא הודה לבני משפחות השוטרים על התמיכה הרבה שנתנו לחניכים החדשים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר