מחבל בן 16

צפה בהסתה בטלוויזיה הפלסטינית ורצח את דפנה מאיר הי"ד

מוראד אדעיס, המחבל בן ה-16 שרצח את דפנה מאיר הי"ד בעתניאל, טען בחקירתו בשב"כ כי ביצע את הפיגוע לאחר שצפה בטלוויזיה הפלסטינית מסיתה ישראל "הורגת צעירים פלסטינים" (חדשות)

פני המחבל לצד הנרצחת הי"ד (צילום: תקשורת שב"כ)

ההסתה הפלסטינית הורגת: הותר לפרסום כי במהלך חקירתו של מוראד אדעיס המחבל בן ה-16 שדקר ורצח את דפנה מאיר הי"ד בעתניאל בשב"כ, טען המחבל הצעיר כי ביצע את פיגוע הדקירה הקטלני לאחר שצפה בטלוויזיה הפלסטינית שטענה כי ישראל "הורגת צעירים פלסטינים".

כזכור, יומיים לאחר שרצח את דפנה מאיר הי"ד נלכד המחבל על ידי מבצע של יחידת "דובדבן" בשיתוף עם צה"ל, הנער שנשלף ממיטתו פחות מיומיים לאחר הרצח סיפר בחקירתו כי במהלך התקופה שקדמה לפיגוע הרצח צפה בשידורי הטלוויזיה הפלסטינית, שם הציגו את ישראל כמי ש"הורגת צעירים פלסטינים".

צפו: לוחמי דובדבן שלפו את המחבל מהמיטה בנשקים שלופים (צילום: דובר צה"ל)

עוד עלה מהחקירה כי ביום הפיגוע, ובהשפעת התכנים אליהם נחשף בטלוויזיה הפלסטינית, החליט הקטין לבצע פיגוע דקירה במטרה לרצוח יהודי. לנוכח סמיכות היישוב עתניאל למקום מגוריו, החליט הקטין לבצע את הפיגוע בעתניאל.

לאחר הגעתו ליישוב, ומשהבחין בדפנה מאיר ז"ל, החליט הקטין לדקור את המנוחה מספר פעמים ונמלט מהיישוב.

בשב"כ טוענים כי תוצאותיו הקשות של הפיגוע ממחישות פעם נוספת את חומרת האיום הנשקף מההסתה הפרועה המתנהלת כנגד מדינת ישראל והיהודים בתקשורת הפלסטינית, המשפיעה על מפגעים בודדים לבצע מעשי רצח ופיגועי טרור חמורים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר