תיעוד מיוחד

ילדי חינוך מיוחד חרדי מאלעד התארחו אצל הנשיא ריבלין

נשיא המדינה ראובן ריבלין אירח היום במשכנו כ-20 תלמידי חינוך מיוחד בכיתות ב'-ג' מהמוסד החרדי 'אהל אשר' באלעד, שהגיעו כדי לטעת את עץ השקדיה, אך בשל מזג האוויר נותרו במשכן (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: מארק ניימן / לע"מ)

ט"ו בשבט: נשיא המדינה ראובן ריבלין אירח היום (ראשון) במשכנו כ-20 תלמידי חינוך מיוחד בכיתות ב'-ג' מהמוסד החרדי 'אהל אשר' באלעד.

הילדים הגיעו לבית הנשיא לטעת את עץ השקדיה, אך מזג האוויר הסוער לא איפשר יציאה אל גינת המשכן, ולכן שתלו הילדים והנשיא את השתיל בעציץ גדול שיועבר בהמשך לגינת המשכן. לאחר הנטיעה, העניקו הילדים לנשיא סלסלת ט"ו בשבט עם פירות יבשים.

הנשיא ריבלין אמר כי "ט"ו בשבט הוא חג של ארץ ישראל. כילד אני זוכר את הסיפורים איך בשנות הגלות באירופה, במרוקו, בטוניס, בלוב ובכל רחבי העולם, יהודים היו מקבצים את כל פירות ארץ ישראל, ואוכלים מהם כדי להתגעגע יחד לארץ ישראל.

"אני שמח לראות כיצד ילדים כמוכם, משתדלים ומצליחים, ואני רואה שיש לכם מלאכים השומרים ועוזרים לכם לצמוח. אני שמח שבאתם לבקר אותנו פה בבית הנשיא. אתם הפרחים שלנו, תגדלו ותלבלבו ותהיו לעצים".

במפגש המיוחד, נשא דברים בשם הילדים, דוד, בן העשר שאמר בהתרגשות: "באנו לטקס נטיעות של אילנות, לכבוד ט"ו בשבט. ידוע המאמר 'כי האדם עץ השדה', שואלים למה המשילו את האדם דווקא לעץ? עונים על זה, כי ככל שמשקיעים בעץ יותר, כך הפירות יצאו מתוקים יותר. כך אנחנו הילדים ב'אוהל אשר' מרגישים שמשקיעים בנו המון, למרות כל הקשיים שיש לכל ילד, כדי שנגדל ונהיה הכי טובים ומתוקים שאפשר. בהזדמנות זו אנו הילדים והצוות רוצים להודות מעומק הלב, לכבוד הנשיא על תשומת הלב והזמן שאתה הקדשת לנו. ואסיים בברכה 'הזורעים בדמעה ברינה יקצורו'".

אחריו, נשא דברי ברכה קצרים גם מנהל בית ספר 'אוהל אשר' באלעד הרב שמעון רווח: "זהו יום מאוד מרגש עבורנו, ב'אהל אשר' אנו לוקחים את האילנות הקטנים האלה ומשתדלים לטפח אותם מאוד כדי שיפרחו ויגדלו ויהיו הכי טובים שאפשר וישתלבו בצורה הטובה בקהילה. כל אחד מאתנו כאן שואף להיות מקום ראשון בתחום שלו ולכן כבוד עבורנו, בזמן שהאילנות בתחילת פריחתן, להיות פה בבית האזרח מספר אחד." הנשיא הודה לו ולצוות החינוכי שליווה את הילדים, על פועלם ואמר: "אתם עושים באמת עבודת קודש, תודה רבה לכולכם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר