לרלג ט"ו בשבט

פיתוחי מחקר חקלאי הוצגו בפני נתניהו. צפו

לרגל ט"ו בשבט, הציג מנהל מכון וולקני, פרופ' יורם קפולניק, לראש הממשלה בנימין נתניהו ולשרי הממשלה את פיתוחי המחקר החקלאי, בהם זנים חדשים של פירות וירקות שהם פיתחו • צפו (אקטואליה)

(צילום: עמוס בן גרשום / לע"מ; וידאו: Omer Miron&Itamar Bouton - GPO)

לרגל ט"ו בשבט, הציג מנהל מכון וולקני, פרופ' יורם קפולניק, לראש הממשלה בנימין נתניהו ולשרי הממשלה את פיתוחי המחקר החקלאי, בהם זנים חדשים של פירות וירקות שהם פיתחו.

בתערוכה הוצגו פירות הפיתוח והטכנולוגיה הישראלית בתחומי השבחת הטעם, הארכת חיי המדף, איכות התוצרת והנגשת הפירות והירקות לציבור הרחב.

יצוין כי חלק מן הפירות שהוצגו עוד נמצאים בשלבי פיתוח וחלקם החלו להימכר בשווקים לאחרונה.

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר כי "אני גאה מאוד בחקלאות הישראלית ובפיתוחים שבאים ממכון וולקני, ביצירתיות בלתי רגילה שיש לחקלאי ישראל - זה כוח עולמי. אני נוכחתי לזה באקספו [במילאנו] וגם עכשיו בדאבוס. מדינות באות מכל היבשות, ורוצות ליהנות מהחידושים שלנו, שלכם.

"יש לי מחשבות מהפכניות כיצד למנף את היכולת הזו ברמה העסקית, הבינלאומית והמדינתית. לצורך כך אני מעוניין לעשות שותפויות בין מכון וולקני לבין מדינות שמעוניינות בכך ולהגדיל עד מאוד את הפעילות שלכם, גם ברמה הלאומית וגם ברמה הבינלאומית. זה כוח גדול למדינת ישראל, זו ברכה גדולה במיוחד בט"ו בשבט, אז תודה רבה לכם. חג שמח".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר