ח"כ מרגי מאתגר את אבו מאזן: "שיעמיד את נתניהו במבחן ויאמר לו: אהלן וסהלן, אני בא מחר"

ח"כ יעקב מרגי מנסה לאתגר את יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן וקורא לו להעמיד את נתניהו במבחן בהודעה שהוא מגיע לפגישה ו"הציבור ידע מי דובר אמת, נתניהו או הוא" (חדשות, פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
ח"כ מרגי (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

ח"כ יעקב מרגי (ש"ס) מנסה לאתגר את יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן וקורא לו להעמיד את נתניהו במבחן בהודעה שהוא מגיע לפגישה ו"הציבור ידע מי דובר אמת, נתניהו או הוא".

במהלך נאום במסגרת הצבעות אי אמון במליאת הכנסת, פנה מרגי לאופוזיציה: "וכי נעלם מעיניכם גל הטרור האכזרי? נעלמו מעיניכם גלי ההסתה הפרועים שמתרחשים ברשות הפלסטינית? במערכת החינוך הפלסטינית שמביאה ילד, מביאה ילד רך בשנים, נער לרצוח בסכין. וביושר ובתמימות של ילד אומר כמסיח לפי תומו: כן, זו ההסתה, זה מה שראיתי, זה מה ששמעתי בטלוויזיה הפלסטינית".

לדבריו: "אז אני אומר: מה אתם רוצים? שנשליך את עצמנו לאבדון? אני קורא מכאן – חבר הכנסת טיבי – אני מכאן קורא באומץ. אם אני הייתי אבו-מאזן, לו יצויר, הייתי מעמיד את נתניהו במבחן. הרי הוא אומר שהוא מזמין אותו ולא מגיע. שיגיד לו: אהלן וסהלן, אני מגיע מחר. בואו תעמידו. אולי ביבי מוליך אותנו שולל? אולי ראש הממשלה שלנו מוליך אותנו שולל?".

מרגי מש"ס פנה לאבו מאזן: "אני עוד פה. אני רוצה להישען על חסדו של אבו-מאזן. שיעמיד את נתניהו במבחן ויאמר לו: אהלן וסהלן, אני בא מחר. ואז נראה מי דובר אמת. ונראה באמת מי חפץ בתהליך שלום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר