יותר איכות, פחות זמן: אלבום תמונות תוך 10 דקות ב-30 שקל

אתם יכולים לצלם, לעמוד בתור לפיתוח התמונות ולהשחיל אותן אחת אחת לתאי הניילון של האלבום, או שאתם יכולים לבחור באלבום דיגיטלי, לחסוך זמן יקר וליהנות מתוצאות איכותיות הרבה יותר • מבצע שלא יחזור לגולשי כיכר השבת: אלבום דיגיטלי רק ב-30 ש"ח! (סטייל)

אלבום זה כבר לא סרט (צילום: פייסגיפט)

אתם יכולים לצלם, לעמוד בתור לפיתוח התמונות ולהשחיל אותן אחת אחת לתאי הניילון של האלבום, או שאתם יכולים לבחור באלבום דיגיטלי, לחסוך זמן יקר וליהנות מתוצאות איכותיות הרבה יותר.

אז מה, בעצם, ההבדל בין אלבום תמונות רגיל לאלבום תמונות דיגיטלי?

פשוט: זמן ואיכות.

אם בעבר הסתפקנו בתיעוד של אירועים מסוימים, הרי שכיום, בעידן המצלמות הדיגיטליות והסמארטפונים, אנחנו מצלמים בממוצע כ-3,600 תמונות בשנה (!!!).

אלבום תמונות דיגיטלי הוא הפתרון האידאלי לאינפלציית התמונות שמציפה אותנו. בעזרתו ניתן להדפיס תמונות נבחרות באיכות טובה יותר מאיכות-פיתוח וליצור באמצעות תוכנות ייעודיות אלבום מעוצב ואף להוסיף כיתובים ואיורים גרפיים בהתאם לסיטואציה או נושא האלבום.

אלבום דיגיטלי ב-10 דקות

ואפשר גם אחרת: באתר פייסגיפט הבינו שלמרות האמצעים הקיימים, לא כולם ששים להוריד תוכנה, להעביר את התמונות למחשב מהמצלמה/הסמארטפון, למקם, לעצב - תהליך ארוך ומסורבל ובלתי ידידותי בעליל.

בדיוק מהסיבה הזו, החליטו בפייסגיפט להשיק אלבום תמונות דיגיטלי ב-10 דקות! כשהכל מתבצע באתר, ללא צורך בהורדת תוכנה ועם גישה לכל מקורות התמונות שלכם - מחשב, סמאטרפון ואפילו תמונות שלכם שנמצאות ברשתות החברתיות השונות.

כי אלבום זה כבר לא סרט.

מבצע שלא יחזור לגולשי כיכר השבת: אלבום דיגיטלי רק ב-30 שקל!

הכניסו קוד קופון - 4years וקבלו אלבום דיגיטלי ב-30 ש"ח בלבד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר