"להרבות כבוד שמים"

מכתב נדיר מהגר"ח קנייבסקי לאדמו"ר מגור: "תודה על ליצמן"

במכתב נדיר ששלח מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי לכ"ק מרן האדמו"ר מגור, הוא מודה על נציגו שר הבריאות יעקב ליצמן: "הוא גברי דמריה סייעיה להרבות כבוד שמים". המכתב המלא בפרסום ראשון (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
מרן הגר"ח קנייבסקי (צילום: דוד זר)

במכתב נדיר מסוגו ששיגר בימים האחרונים מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי למרן האדמו"ר מגור על רקע אישפוזו בבית החולים מעייני הישועה בחודש האחרון, משבח שר התורה את פעילותו של שר הבריאות יעקב ליצמן.

המכתב נחשב לייחודי, זאת עקב העובדה שמרן הגר"ח קנייבסקי הנחשב ממנהיגי הציבור הליטאי, גורם בכך לאחדות וקירוב השורות זאת על רקע המתיחות הקיימת בשנים האחרונות מהבדלים אידאולוגים במאבקים ציבוריים שונים בין הנהגת הציבור החסידי להנהגה הרוחנית של הציבור הליטאי.

יצויין, כי שר הבריאות סייע רבות במהלך אישפוזו של מרן שר התורה, ובכך מוקיר לו מרן שר התורה טובה במכתב עידוד ותמיכה מיוחד

תוכן המכתב:

"בס"ד שבט תשע"ו. למע"כ ידידי הגה"צ ר' יעקב אלתר, כ"ק האדמו"ר מגור שליט"א. כידוע אבי מורי זלה"ה הקים כאן בב"ב ביה''ח מעייני הישועה אשר אין לשער ואין לתאר כמה קדושה וטהרה והצלת נפשות הוסיף בישראל מלבד הרמה הרפואית הגדולה שיש בה".

המכתב בכתב ידו של מרן הגר"ח

"עתה באתי בהודאה על לשעבר ובקשה על העתיד שיזכה על לעושי דבריו הרב יעקב ליצמן שליט"א וימשיך בעזרתו ובסיועו הגדולה למעייני הישועה כי הוא גברי דמרי' סיעי' להרבות כבוד שמיים וטהרה בישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר