דרעי בהילולת המורא"ש ביבנאל: "קירב וחיזק אותי בשעות הקשות. נתן גיבוי באומץ"

יו"ר ש"ס, שר הפנים, אריה דרעי השתתף אמש בהילולת המוהרא"ש שיק זצ"ל ביבנאל, במלאות שנה לפטירתו, שארגנה המועצה הדתית יבנאל, וסיפר על הקשר האישי שהיה להם במשך השנים (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
דרעי בהילולא עם יו"ר המועצה הדתית מיכאל אילוז (צילום: יעקב כהן)

המונים השתתפו אמש (שלישי) בהילולת המוהרא"ש שיק זצוק"ל ביבנאל, במלאות שנה לפטירתו, שארגנה המועצה הדתית יבנאל בראשות מיכאל אילוז ובהשתפות רבנים ואישי ציבור.

בין היתר השתתפו הרב יעקב איפרגן הרנטגן, הרב יצחק עזער, הרב נחמן שיק, יו"ר ש"ס ושר הפנים הפריפריה אריה דרעי, שר הדתות דוד אזולאי, סגן שר הפנים והפריפריה משולם נהרי, מנכ"ל רשת החינוך של ש"ס חיים ביטון, יו"ר המועצה המקומית רוני כהן, יו"ר ש"ס בעיר אבי בן חמו, יו"ר המועצה הדתית מיכאל אילוז ועוד.

השר אריה דרעי נשא דברים בהילולא ואמר כי "קשה להאמין ולעכל שהצדיק לא איתנו. עברנו שנה מאד קשה והצדיק לימד אותנו מה זו אמונה פשוטה. מי שיודע כמה ייסורים הוא עבר, ולמרות הכל לא זז סנטימטר מהדרך שלו של קירוב עם ישראל".

"מי שזוכר איך התחיל את הת"ת בסלון ביתו עם כמה ילדים, מי שזוכר את המניין המצומצם באומן, כמה מאבקים היו שנהיה הקיבוץ הגדול. לא חשש מכלום, היה דבוק ברבנו עד הסוף", סיפר דרעי, "ותראו איך הציבור של בני עדות המזרח שלכאורה לא מהחוג שלו, איך נהר אחריו, כי זו היתה נשמה של כלל ישראל. לא לחינם מרן זיע"א העריך וייקר אותו".

יו"ר ש"ס הוסיף וסיפר: "זכיתי להיות קרוב אליו במשך שנים רבות. הוא קירב אותי וחיזק אותי בשעות הכי קשות. נתן גיבוי באומץ ובגלוי.

"אין לי ספק שמרן בשמים והצדיק מיבניאל פועלים בשמים יותר ממה שעשו בחייהם, כי הם מסרו את נפשם וכבודם למען עם ישראל בחייהם וכך הם עושים גם למעלה. נמשיך את מפעליו הקדושים ביבניאל ונחזק את מוסדותיו אליהם כה התמסר, והצדיק לא נותר חייב עבור מי שמסייע".

על החלק האומנתי של ההילולא היו הזמרים איציק ואבישי אשל, יואלי קליין ואהרון רזאל.

במקום נערך גם סיום כתיבת אותיות בס"ת שיוכנס לע"נ הצדיק. הרבנים ואישי הציבור התכבדו לכתוב אות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר