"טינופת וטומאה"

לא רק החרדים: גם החרד"לים נגד הסמארטפון

ראש ישיבת הר המור הדתית לאומית הרב צבי טאו מצטרף למאבק בסמארטפונים. "מי שמחזיק דברים כאלה ומשתמש בדברים האלה, שלא יבוא אליי לשיעור" אמר הרב טאו בשיעור שבועי בביתו (דיגיטל)

בני סולומון | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

לאחר ששורה של רבנים חרדים ואדמו"רים יצאו נגש השימוש במכשירי הסמארטפון, מצטרף אליהם כעת גם ראש ישיבת "הר המור" הדתית לאומית הרב צבי טאו, שאף הודיע כי מחזיקי סמארטפון לא יכנסו לשיעור השבועי שהוא מוסר בביתו, כך מדווח הערב (מוצ"ש) אתר "סרוגים".

לפי הדיווח, הרב טאו אמר בשיעורו כי: "הטומאה והרע עוד מעט יעבור מהעולם אז הוא משתמש בשיא כוחו בשביל לטמטם את כולם, להשקיע את כולם בחומרנות ובתאוות, כמו הטכנולוגיה החדשה שמיצריה מנסים להעביר אותנו על דעתנו, אותנו ואת האנושות כולה, זו מגפה כלל עולמית"

"דבר ראשון במוסדותינו בישיבותינו מזה צריך להינקות. שלא יעלה על הדעת שבחור ישיבה יש לו סמארטפון, שיש לו משהו מכל הטומאה הזו, שאת כל הכלים האלה יש לו ביד, מביא לשיעורים… אני מבקש שלא יבואו לשיעור שלי… מי שמחזיק דברים כאלה ומשתמש בדברים האלה, שלא יבוא אלי. אי אפשר בכלל להתקדש ולקנות איזושהי מדרגה של ממשות רוחנית כשיש שיעבוד לטומאה הזאת ולמציאות הזאת. "

"אם רוצים לדעת למה זה מביא, למה זה מוביל, תראו פה במטבח אצלי כתובים הנתונים, מה שאומרים על זה כאלה שהם לא דתיים ואפילו לא יהודים. נזקים בכל התחומים, הריסת כל התחומים, כל החיים נהרסים על ידי כך".

"ואנחנו חלילה במוסדותינו, בישיבותינו יהיו דברים כאלה?! זה נקרא למכור רעל" המשיך הרב טאו. "ההורים נותנים לילדים רעל ומאבדים את חייהם. זה קטלני שאי אפשר לתאר. אתם לא מבינים בכלל לאן זה מגיע, זה גם דרך שתמצה את עצמה עוד מעט כי התוצאות הם נוראיות…"

"אנחנו מהמדינות שהכי קיצוניות בדבר הזה. כל אחד מחזיק כזה מקטן ועד גדול, בנים ובנות. עכשיו בנות הן כבר כמו בנים, מתעסקות בכל הטינופת של הטומאה הזאת. בהתחלה חשבו שזה רק גברים, זה שטויות, זה הכול חדר כבר גם לנשים וגם הן נמצאות שמה. זה הרס עצמי נוראי. ואנחנו בתור בני תורה, בתור מבקשים להתקדש ולהיטהר, לא יעלה על הדעת שבאיזה מוסד, של חינוך לתורה ויראת שמים, שדבר כזה מכניסים, שתלמידים באים עם דבר כזה, ושבכלל בבית יש את זה. שזה בכלל נמצא בהישג יד."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר