בן למשפחה חרדית מברוקלין

יצא מהכותל ונדקר; "המחבלים שלפו סכין, מסביבנו שרו ורקדו"

בן למשפחה חרדית מברוקלין שעלה לישראל לפני כחודש וחצי, הוא הנער שנפצע בפיגוע הדקירה ליד הכותל המערבי בירושלים: "אם ירצה השם, אני רוצה להתגייס לסיירת מטכ"ל" אמר ממיטתו (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
הסריקות בירושלים אחר המחבלים (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

הנער בן ה-17 שנפצע באורח קל בפיגוע הדקירה שאירע הערב (מוצ"ש) בשער שכם בירושלים, בן למשפחה חרדית מברוקלין שעלה לישראל לפני כחודש וחצי, אמר ממיטתו בבית החולים הדסה הר הצופים כי הוא לא מפחד וכי "אם ירצה השם, אני רוצה להתגייס לסיירת מטכ"ל". חברו סיפר כי בזמן שהמחבלים התקרבו אליהם עם סכינים שלופות - עשרות ערבים שעמדו מסביבם שרו ורקדו.

שמו של הנער שנפצע אסור בשעה זו לפרסום מאחר ובני משפחתו שבברוקלין עדיין לא עודכנו על פציעתו. הפיגוע אירע בזמן שהנער, תלמיד במכינה קדם צבאית באזור ירושלים, היה בדרכו חזרה יחד עם חבריו מתפילה בכותל המערבי. "כשהם שלפו את הסכינים היו חמישים ערבים סביבנו ששרו ורקדו. זה היה נראה כאילו הם הולכים להרוג אותנו" סיפר חברו של הפצוע.

זירת הפיגוע (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

פרמדיק מד"א נתי הרון שטיפל ופינה את הנער הפצוע סיפר מוקדם יותר: "כשהגענו למקום ראינו נער כבן 17 בהכרה מלאה. הוא התהלך וקיבל סיוע ראשוני מהשוטרים שהיו במקום. העלנו אותו לניידת טיפול נמרץ ותוך פינוי לבית החולים הענקנו לו טיפול רפואי. מצבו מוגדר קל".

מדוברות המשטרה בירושלים נמסר: "2 צעירים יהודים יצאו מהכותל דרך שער שכם, כשהגיעו למדרגות הותקפו ע"י 2 קטינים. אחד מהם נדקר בגבו ופונה במצב קל ע״י מד״א לטיפול רפואי, את השני לא הצליחו לדקור והוא רץ לתוך שער שכם והזעיק את השוטרים. המחבלים הקטינים נמלטו מהמקום".

החיפושים אחר המחבלים (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

בהמשך נמסר מהמשטרה: "במהלך הסריקות הנרחבות של השוטרים נעצרו 2 חשודים ב.מ. קטינים תושבי מזרח ירושלים, השניים מועברים ברגעים אלה למרחב דוד לבירור מעורבותם באירוע. הסריקות נמשכות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר