הפיגוע בשער שכם

אחד המחבלים - נער בן 16 וחצי, הסגיר עצמו לידי המשטרה

אחד המחבלים שביצע את פיגוע הדקירה אמש (מוצאי שבת) בעיר העתיקה בירושלים, בסמוך לשער שכם, נער בן 16 וחצי, הסגיר את עצמו במהלך הלילה לידי המשטרה כשהבין שזו בעקבותיו (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
כוחות משטרה סורקים את אזור הפיגוע (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

אחד המחבלים שביצע את פיגוע הדקירה אמש (מוצאי שבת) בעיר העתיקה בירושלים, בסמוך לשער שכם, נער בן 16 וחצי, הסגיר את עצמו במהלך הלילה לידי המשטרה כשהבין שזו בעקבותיו.

ממשטרת ירושלים נמסר כי "לאור פעילות מודיעינית ופענוח תמונות חשודים נוספות שבידי המשטרה, הגיעו חוקרי המפלג לתפקידים מיוחדים בימ"ר ירושלים למטרה ועצרו את אחד החשודים בביצוע הפיגוע, שהבין כי המשטרה בדרכה אליו ובחר להסגיר עצמו לידי החוקרים. מדובר בקטין כבן 16.5 ממזרח ירושלים. צפויים מעצרים נוספים".

מבית החולים הדסה הר הצופים נמסר הבוקר כי "מוסיף להיות יציב מצבו של פצוע הפיגוע אתמול באזור שער שכם אשר נדקר בפלג גוף עליון אחורי. הוא במצב קל ובהכרה".

המחבל, נער בן 16 וחצי בלבד, ממזרח ירושלים, דקר עם חברו בחור יהודי בעת שזה צעד ברחוב סולטן סולימן ופצעו אותו באורח קל. שני המחבלים נמלטו מהמקום, המשטרה עצרה כמה חשודים והלילה כאמור עצרה את אחד המחבלים.

המחבלים התנפלו על שני יהודים שיצאו מהכותל המערבי כשבידיהם סכין, דקרו בחור בן 17 באורח קל ונמלטו. המשטרה פרסמה תמונה של אחד המחבלים שתועד במצלמות אבטחה וביקשה את עזרת הציבור באיתורו.

הנער בן ה-17 שנפצע באורח קל בפיגוע הדקירה הוא בן למשפחה חרדית מברוקלין שעלה לישראל לפני כחודש וחצי. ממיטתו בבית החולים הדסה הר הצופים הוא אמר כי הוא לא מפחד וכי "אם ירצה השם, אני רוצה להתגייס לסיירת מטכ"ל".

חברו סיפר כי בזמן שהמחבלים התקרבו אליהם עם סכינים שלופות - עשרות ערבים שעמדו מסביבם שרו ורקדו. "כשהם שלפו את הסכינים היו חמישים ערבים סביבנו ששרו ורקדו. זה היה נראה כאילו הם הולכים להרוג אותנו", סיפר חברו של הפצוע.

פרמדיק מד"א נתי הרון שטיפל ופינה את הנער הפצוע סיפר כי "כשהגענו למקום ראינו נער כבן 17 בהכרה מלאה. הוא התהלך וקיבל סיוע ראשוני מהשוטרים שהיו במקום. העלנו אותו לניידת טיפול נמרץ ותוך פינוי לבית החולים הענקנו לו טיפול רפואי. מצבו מוגדר קל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר