הפיגוע בשער שכם

המחבל הדוקר, בן 15 הסגיר עצמו, בן 11 הודה במעורבות

המחבל שביצע בפועל את פיגוע הדקירה אמש בשער שכם, בן 15 ממחנה הפליטים שועפט, הסגיר עצמו לידי המשטרה. במהלך הלילה נעצר מחבל בן 11, ממזרח ירושלים שהודה במעורבות בפיגוע (ארץ)

כוחות המשטרה בזירת הפיגוע (צילום: יונתן זינדל - פלאש90)

הפיגוע בשער שכם: אחרי שהמחבל בן ה-16.5 הסגיר את עצמו לידי המשטרה, נעצר הלילה מחבל נוסף, בן 11, שנחקר והודה. ולפני זמן קצר הסגיר את עצמו לידי המשטרה, המחבל שדקר בפועל, בן 15.

בשעות הלילה נעצר המחבל, ילד בן 11, תושב מזרח ירושלים, נעצר ונחקר במפלג לתפקידים מיוחדים בימ"ר ירושלים וקשר את עצמו לאירוע.

מהמשטרה נמסר כי הוא יועבר להמשך טיפול של גורמי הרווחה. יצויין, כי מתחת לגיל 14 לא ניתן להעמיד כלל לדין.

הבוקר, לפני זמן קצר, נעצר המחבל השלישי, שדקר בפועל את הנער היהודי. המחבל, בן 15, תושב מחנה הפליטים מודיעין הבין כי חוקרי המשטרה בדרכם אליו, ובחר להסגיר את עצמו.

סגן מפקד מחוז ירושלים שיבח את פעילות החוקרים והבלשים: "הפעילות החקירתית והמודיעינית לצד הזיהוי החשודים ותמונותיהם שהופקו במיידי ממערכת תצפית ותיעוד מתקדמת שמפעילה המשטרה באזור, הביאה למעצר המחבלים שביצעו את הפיגוע, תוך זמן קצר. אנו ממשיכים בהיערכות המבצעית הרחבה בעיר למען ביטחון התושבים והמבקרים בירושלים הבירה".

במקביל, המחבל השני בן ה-16.5 יובא היום בשעה 11:00 לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בירושלים.

המחבלים התנפלו על שני יהודים שיצאו מהכותל המערבי כשבידיהם סכין, דקרו בחור בן 17 באורח קל ונמלטו. המשטרה פרסמה תמונה של אחד המחבלים שתועד במצלמות אבטחה וביקשה את עזרת הציבור באיתורו.

הנער בן ה-17 שנפצע באורח קל בפיגוע הדקירה הוא בן למשפחה חרדית מברוקלין שעלה לישראל לפני כחודש וחצי. ממיטתו בבית החולים הדסה הר הצופים הוא אמר כי הוא לא מפחד וכי "אם ירצה השם, אני רוצה להתגייס לסיירת מטכ"ל".

חברו סיפר כי בזמן שהמחבלים התקרבו אליהם עם סכינים שלופות - עשרות ערבים שעמדו מסביבם שרו ורקדו. "כשהם שלפו את הסכינים היו חמישים ערבים סביבנו ששרו ורקדו. זה היה נראה כאילו הם הולכים להרוג אותנו", סיפר חברו של הפצוע.

פרמדיק מד"א נתי הרון שטיפל ופינה את הנער הפצוע סיפר כי "כשהגענו למקום ראינו נער כבן 17 בהכרה מלאה. הוא התהלך וקיבל סיוע ראשוני מהשוטרים שהיו במקום. העלנו אותו לניידת טיפול נמרץ ותוך פינוי לבית החולים הענקנו לו טיפול רפואי. מצבו מוגדר קל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר