ההוזלה בתחבורה הציבורית

דרעי סייר, הנוסעים הודו: "עזרה אמיתית למשפחות שלנו"

יו"ר ש"ס, שר הפנים, אריה דרעי סייר בתחנת אוטובוס בשכונת שמואל הנביא בכדי לבחון את יישום ההוזלה בתעריפי התחבורה הציבורית שהוביל, הנוסעים שחסכו עשרות שקלים הודו לו (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
דרעי בתחנת האוטובוס, היום (צילום: יעקב כהן )

יו"ר ש"ס, שר הפנים, אריה דרעי סייר בצהריים (שני) בתחנת אוטובוס בשכונת שמואל הנביא בכדי לבחון את יישום ההוזלה בתעריפי התחבורה הציבורי כגובה מחיר המע"מ, רפורמה שנכנסה היום לתוקף לאחר חקיקת החוק ביוזמתו.

אחד הנוסעים הציג בפני דרעי 'קבלה' של רכישת חופשי חודשי בירושלים, שהבוקר שילם עבורה רק 213 שקלים. "חסכת לי הבוקר 37 שקלים", אמר.

נוסעת אחרת אמרה לדרעי: "זו עזרה אמיתית למשפחות שלנו, אנחנו נדרשים להוציא מידי חודש מאות שקלים עבור 'רב קו' לילדים וההנחה כעת משמעותית מאד. למשפחה כמו שלנו, ברוכת ילדים זה מסייע מאד. אנחנו מרגישים את הלב שלך במהלך הזה".

השר דרעי אמר בסיום הסיור: "אני שמח שסוף סוף אחרי מאבק לא פשוט, עם ישראל כולו - כל משתמשי התחבורה הציבורית, מרגיש היום הורדה של 14.5 אחוזים. ההנחה הכי גדולה שהייתה עד היום בתחבורה".

"אני שמח שזה עוזר למשפחות ברוכות ילדים. אבל זו רק סנונית ראשונה. היום בכנסת אנחנו נביא בעזרת ה׳ גם את ההנחות במים לתעריפי מים נמוכים, ואני מקווה שזו ההתחלה להורדת יוקר המחיה ולעזור למשפחות הנזקקות. זו אמירה של הממשלה שהולכים להתמודד עם השכבות החלשות שישלמו פחות. זה העיקר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר