בגיל 102

זקן חסידי צאנז: הרה"ח ר' יצחק הלפרין ז"ל

בקרית צאנז נתניה נסתלק לבית עולמו זקן חסידי צאנז הרה"ח ר' יצחק הלפרין ז"ל, בגיל 102. היה מנאמניו של כ"ק האדמו"ר זצ"ל, לצד היותו בר אוריין, עסק רבות בגמ"ח ליחיד ורבים (דיין האמת)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הרה"ח ר' יצחק הלפרין ז"ל (צילום: משה גולדשטיין)

ברוך דיין האמת: בקרית צאנז נתניה נסתלק לבית עולמו זקן חסידי צאנז הרה"ח ר' יצחק הלפרין ז"ל, בגיל 102.

המנוח ז"ל היה קשור בלב ונפש לאדמו"רים מצאנז לדורותיהם וזכה לקירבה יתירה מאביו של הרבי, כ"ק בעל ה'שפע חיים' זצ"ל שתמיד היה מראה לצעירי הצאן שיקחו דוגמא מר' יצחק כיצד צריך להראות חסיד אמיתי ושורשי.

הרה"ח רבי יצחק הלפרין ז"ל היה יהודי לומד ואוהב תורה עובד השם וירא שמיים אמיתי. גם באותן שנים בהן עבד לפרנסתו ומחייתו הקפיד בכל יום על השיעור היומי ועל לימוד בספרי מוסר וחסידות.

"הוא היה דמות של אערלכער יוד' מדורות קודמים שלא היה לו בעולמו רק לעשות רצון הבורא", מספרים נכדיו.

המנוח הותיר אחריו זרע בירך השם ילדים, נכדים ונינים ההולכים בדרכי התורה והחסידות בהם הרה"ג ר' אברהם הלפרין רב ביהמ"ד קוזניץ ת"א, וחותנו של הרה"ג ר' בן ציון רייך משב"ק אדמור"י צאנז.

המנוח היה מנאמניו של כ"ק האדמו"ר זצ"ל, כיהן כיו"ר עמותת קרית צאנז ומוסדותיה, חבר ועד הכספי של המוסדות ושל מרכז רפואי צאנז, ותמך בעין יפה ורוח נדיבה במפעלות התורה והחסד דחסידי צאנז.

לצד היותו בר אוריין, מתמיד עצום ות"ח מופלג, עסק רבות בגמ"ח ליחיד ורבים. ייסד את צרכניית שערי חסד בקרית צאנז בנתניה לע"נ זוגתו ע"ה. כל ימיו עורר השחר ועסק בלימוד התורה שעות רצופות. למרות היותו תעשיין ובעל אמצעים הסתפק במועט דמועט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר